سحر تبر به ۱۰ سال زندان محکوم شد +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAفاطمه خویشوند معروف به سحر تبر، چهره‌ معروف اینستاگرامی
فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر، چهره‌ معروف اینستاگرامی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فاطمه خویشوند معروف به عروس مردگان به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر و عروس مردگان که مدتی طولانی در فضای اینستاگرامی بسیار فعال بود مهر ماه ۹۸ به دستور قضایی به اتهام افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع دستگیر و بازداشت شد.

به تازگی وی در مصاحبه‌ای از حکم محکومیت خود خبر داد و گفت: «در دادگاه محاکمه شدم و قاضی من را به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم کرده است. البته حکم صادر شده قابل اعتراض بود و من اعتراض کردم. چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام تبرئه شدم. دلم نمی‌خواهد از عناوین اتهامم حرفی بزنم، چون امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم.»

کاربران با نظرات متفاوت در این‌باره این موضوع واکنش نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران معتقدند سحر تبر تنها نیاز به درمان دارد و عنوان می‌کنند که این دختر جوان خودش را با گریم و فتوشاپ ترسناک کرده بود و جیغ می‌کشید، چگونه این اتهامات به او وارد شده است و به ده سال زندان محکوم شده است؟!

این کاربران مدت محکومیت این دختر جوان ایرانی را با مجازات کارهای دیگر چون فساد، دزدی، اختلاس و سایر موارد مشابه مقایسه می‌کنند و ضمن اینکه از این حکم بسیار متعجب هستند با کنایه عنوان می‌کنند ای کاش به پرونده مفسدین اقتصادی نیز با همین سرعت رسیدگی شود.

جمعی از کاربران معتقدند سحر تبر و امثال او الگوی مناسبی برای نوجوانان نیستند و بهترین کار را برخورد جدی با آنها عنوان می‌کنند. این کاربران بر این باورند اگر از ابتدا وقتی افرادی همچون سحر تبر در فضای مجازی شلوغ کاری می‌کردند با آنها برخورد می‌شد اکنون تا این حد فضای اینستاگرامی ناامن و مبتذل نمی‌شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала