قاتلی در قم چندین نفر را گروگان گرفت

CC BY 2.0 / Maarten Van Damme / Murder's weapon on the tableقاتلی در قم چندین نفر را گروگان گرفت
قاتلی در قم چندین نفر را گروگان گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قاتل فراری پس از کشتن همسر برادر خود، مسافران اتوبوس درون شهری را به گروگان گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، قاتلی که همسر برادر خود را به قتل رسانده بود، مردم داخل اتوبوسی در شهرک فاطمیه قم را به گروگان گرفت. گزارش شده است که پس از این حادثه این اتوبوس در محاصره نیروهای ویژه پلیس قرار گرفت. همچنین گفته می‌شود شش نفر در داخل اتوبوس شرکت واحد گروگان این قاتل هستند.

شنیده‌های حاکی است این فرد 2 سال قبل به دلیل بریدن گوش‌های برادر دختری که به خواستگاری اش رفته بود بازداشت و به زندان افتاده بود که پس از طی دوران محکومیت دو ساله چندی پیش از زندان آزاد شده و همسر برادر خود را به قتل رسانده و تحت تعقیب بوده است. هم اکنون نیروی انتظامی در محل حاضر و در حال مذاکره با این فرد است.

سرهنگ حاجی زاده، معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم با تاکید بر ضرورت حفظ سلامتی گروگان‌ها از ادامه مذاکره با این قاتل برای آزاد کردن گروگان‌ها خبر داد و گفته می‌شود گروگان‌ها 4 مرد و دو خانم هستند و گروگانگیر داری سلاح گرم و سرد است.

بعدا اعلام شد که در ساعت 15:45 دقیقه با عملیات نیروهای ویژه رهایی گروگان پلیس وارد اتوبوس و این قاتل فراری را دستگیر کرد و اکنون همه گروگان‌ها در سلامت کامل هستند و غائله گروگانگیری در ساعت 16 به وقت محلی به پایان رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала