کنار گذاشته شدن بازیگران دو قلو از سریال محبوب پایتخت +عکس، ویدئو

© Fotolia / Andrey Burmakinتلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای
تلویزیون ابزاری برای جنگ رسانه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سارا و نیکا فرقانی از فصل جدید سریال پایتخت حذف شدند!

به گزارش اسپوتنیک، فصل هفتم سریال محبوب پایتخت که ۶ فصل آن ساخته شده است در آستانه ساخته شدن است. طبق گفته دو بازیگر کودک پایتخت که اکنون جوان شده اند، در این فصل حضور ندارند.

سارا و نیکا فرقانی، دوقلوهایی هستند که از فصل اول همراه سریال پایتخت بودند و در این سریال بزرگ شدند. اما پس از فصل ششم این سریال، عکس ها و فیلم هایی منصوب به آنان در شبکه های اجتماعی پخش شد که سبب ایجاد حواشی بسیاری برای آنان گشت. گفته شده است که همین حواشی سبب شد تا آنان در فصل هفتم این سریال حضور نداشته و از آن حذف شده اند.

View this post on Instagram

A post shared by 🍀﷽🍀 (@mahi_i20)

این اتفاق سبب ناراحتی و آنان شده و در لایو با کاربران گریستند. این بازیگر جوان، برای عوامل پایتخت آرزوی موفقیت کردند.
طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید پایتخت، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل نیز محتمل است. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت.


بسیاری از کاربران که به وجود دوقلوها در این سریال عادت داشتند، از نبود آنان در قسمت جدید حذف شدند. عده ای از کاربران معتقدند که سارا و نیکا در کودکی بهتر از جوانی شان ایفای نقش می کردند. به گفته این دسته از کاربران، بود و نبود سارا و نیکا تاثیری در جذابیت این سریال ندارد چرا که آنان بسیار بی روح و بی جذابیت بازی می کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала