ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز سه شنبه

© Photo / IRNAورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز سه شنبه
ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز سه شنبه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس سازمان هواشناسی ایران: سه‌شنبه هفته آینده به‌تدریج سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد ایران خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی ایران گفت: امروز در ادامه بارش ها در گیلان و مازندران با بارش باران همراه خواهیم بود. در استان گلستان، بارش برف و باران و برای خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز هم بارش برف و مه آلودگی را خواهیم داشت.

وی افزود: فردا (شنبه) در برخی نقاط غربی استان گیلان بارش باران ادامه دارد اما وضعیت هوا در خراسان شمالی و نیمه خراسان رضوی با بارش برف و مه آلود همراه است. برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را داریم که این امر سبب می شود تا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده ها را شاهد باشیم.

گودرزی گفت: به لحاظ دمای هوا از امروز تا روز یکشنبه سردی هوا را در شمال شرق کشور خواهیم داشت و از روز دوشنبه روند افزایش نسبی دمای هوا را در این مناطق داریم. همچنین از امروز تا روز سه شنبه به جز نواحی شرقی کشور که با کاهش دما همراه هستند در بیشتر مناطق کشور افزایش تدریجی دما را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از روز سه‌شنبه هفته آینده به تدریج سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می شود و مناطقی از غرب و شمال غرب کشور را در بر می‌گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала