هجوم کاربران ایرانی با کامنت به خواننده‌ی محبوبشان که به سایت‌های شرط‌بندی پیوست +ویدئو، عکس

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیوستن شادمهر عقیلی به سایت‌های شرط‌بندی بسیاری از طرفداران او را متعجب کرد و سبب انتقاد آنان از وی شد.

به گزارش اسپوتنیک، با منتشر شدن خبر ملحق شدن شادمهرعقیلی از خوانندگان پاپ و بسیار محبوب در میان ایرانیان، بسیاری از طرفداران و کاربران ایرانی ناباورانه به صفحه اینستاگرام شخصی وی مراجعه کردند و با مشاهده ویدئو‌ها و عکس‌های تبلیغاتی سایت‌های شرط‌بندی در پست‌ها و استوری‌ او در شوک عمیقی فرو رفتند.

اقدام این خواننده واکنش‌های منفی فراوان کاربران را به دنبال داشته است و کاربران بسیاری با جملاتی از قبیل: «متاسفم؛ شادمهر برای ما یک بُت بود که تبدیل شد به بِت؛ این بود جواب اون همه عشق ما به تو؟؛ اینجوری گفتی عاشق هواداراتی؛ شادمهر جان یواش‌تر زخم ریحانه پارسا هنوز درد داره؛ دومین ضربه رو هم بهمون زدی!؛ با سایت بت تیشه به ریشه اسم شادمهر عقیلی زدی، اسمی که ما باورش داشتیم، روش قسم می‌خوردیم؛ تو دیگه چرا آخه، اسطوره‌ی مملکت بودی، شادمهر عقیلی بودی؛ نکن آقا شماره حساب بده میریزیم حسابت، تبلیغ بت نکن؛ چیکار میکنی با خودت، به کجا داری میری شما؟!؛ منتظر رل زدن شادمهر با دنیا جهانبخت باشید از ما گفتن؛ داداش به نظرم خداحافظی کن، بیشتر از این خراب نکن و ... .» نظرات خود را به این اتفاق منعکس کردند.

برخلاف اینکه بسیاری از کاربران به تندی از اقدام خواننده محبوبشان انتقاد می‌کنند برخی از کاربران معتقدند شرایط کنونی، کنسل شدن کنسرت‌ها، سلیقه کاربران و حمایت آنها از شاخ‌های مجازی و افرادی که به سایت‌های شرط‌بندی پیوستن ممکن است دلیل این اتفاق باشد. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند شادمهر عقیلی را به خاطر صدا و آهنگ‌هایش دوست دارند و او الگوی زندگی آنها نبوده است که بخواهند از او انتقاد کنند و رفتار او را ناشایست بخوانند.

View this post on Instagram

A post shared by the_best (@thee_bestt)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала