کشف جدید: زمان رسمی پیدایش ویروس کرونا در اروپا درست نیست

© Sputnik / Tatyana Volobueva /  مراجعه به بانک تصاویر کشف جدید: زمان رسمی پیدایش ویروس کرونا در اروپا درست نیست
کشف جدید:  زمان رسمی پیدایش ویروس کرونا در اروپا درست نیست  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان ایتالیایی اعلام کردند که آنها RNA ویروس کرونا SARS-CoV-2 را در نمونه های گرفته شده از کودک مشکوک به ابتلا به سرخک در نوامبر 2019 کشف کردند.

به گزارش اسپوتنیک،  این کشف روایت رسمی در مورد شیوع کووید 19 در اروپا را رد می کند که  بر اساس آن این ویروس ویروس حدود سه ماه دیرتر در ایتالیا ظاهر شد. مقاله ای با نتایج این مطالعه در وب سایت مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده منتشر شده است.

اولین مورد شناخته شده ابتلا به کرونا در ایتالیا در شهر Codogno در منطقه لومباردی در 21 فوریه 2020 گزارش شد. با این حال ، اخیراً ، شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد SARS-CoV-2  که باعث سندرم حاد تنفسی حاد می شود ، قبل از تشخیص رسمی ، برای چندین هفته در لمباردی بدون شناسایی گردش می کرد. مطالعات فیلوژنتیک نشان می دهد که ویروس از چین و آلمان به ایتالیا وارد شده است.

رکورد غم انگیز جدید در آمریکا: تعداد روز افزون موارد مرگ مبتلایان به کرونا  - اسپوتنیک ایران
رکورد غم انگیز جدید در آمریکا: تعداد روز افزون موارد مرگ مبتلایان به کرونا

دانشمندان شرکت کننده در این مطالعه اظهار داشتند که در پایان پاییز 2019 در میلان ، مواردی که نتایج آزمایشات بیماران مشکوک به سرخک منفی است ، بیشتر می شود. کارشناسان با کمک تجزیه و تحلیل PCR ، نمونه هایی از سواب های حنجره حلق را که از سپتامبر 2019 تا فوریه 2020 از 39 داوطلب جمع آوری شده است ،تست کردند. یک نمونه برای شناسایی ویروس کرونا   SARS-CoV-2 مثبت بود  اما در شناسایی دقیق این ویروس توفیق حاصل نشد.

آثار این ویروس در پسری چهار ساله یافت شد که در 21 نوامبر سال گذشته دچار سرفه و آبریزش بینی شد. یک هفته بعد ، وی با علائم تنفسی و استفراغ به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شد.  اول دسامبر سال 2020 ، در او بثورات شبیه سرخک مشاهده گردیده در 5 دسامبر (14 روز پس از شروع علائم) یک سواب از دهانه حلق برای آزمایش سرخک از او گرفته شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала