نماینده مجلس ایران: کلیات لایحه بودجه سال آینده رأی ندارد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نماینده مجلس ایران: کلیات لایحه بودجه سال آینده رأی ندارد
نماینده مجلس ایران: کلیات لایحه بودجه سال آینده رأی ندارد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران گفت: با توجه به برخی از اشکالات در لایحه بودجه پیشنهادی دولت امکان اینکه لایحه رأی نیاورد زیاد است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تیسیم، احمد جباری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران در خصوص کلیات بودجه سال 1400 اظهار داشت: به‌ اعتقاد بنده و طبق بررسی لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس، متأسفانه بودجه با سیاست‌زدگی بسته شده است.

روحانی: سال آینده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می فروشیم - اسپوتنیک ایران
روحانی: سال آینده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می فروشیم

وی افزود: این لایحه در وهله اول قدرت خرید مردم را نسبت به شرایط فعلی کمتر خواهد کرد و ضمناً چالش جدی پیش‌ِروی دولت آینده قرار می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران گفت: لایحه بودجه دولت در بحث ایجاد اشتغال و اشتغالزایی هم به‌شدت مشکل دارد.

وی تصریح کرد: این برنامه با برنامه پنج‌ساله توسعه کشور نیز همخوانی ندارد و متأسفانه اتکای بودجه به نفت در این لایحه خیلی بالا رفته است.

جباری گفت: متأسفانه در این سال‌ها معیشت، سفره و نان مردم و الآن هم بودجه کل کشور قربانی لجاجت‌های افسارگسیخته دولت شده است.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ایران تأکید کرد: این مسئله مشکلات و آسیب‌های جدی به‌دنبال خواهد داشت، لذا با توجه به چنین اشکالاتی در لایحه بودجه پیشنهادی دولت، امکان اینکه کلیات لایحه رأی نیاورد زیاد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала