واکنش کاربران نسبت به درگذشت رتبه سوم کنکور سراسری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا +عکس

© REUTERS / Maxim Shemetovکرونا در روسیه: تعداد مبتلایان جدید طی 24 ساعت اخیر به 25 هزار نفر نزدیک شد
کرونا در روسیه: تعداد مبتلایان جدید طی 24 ساعت اخیر به 25 هزار نفر نزدیک شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کرونا جان نخبه ایرانی را هم گرفت!

به گزارش اسپوتنیک، شیوا فریدی پزشک نخبه کامیارانی در استان کردستان و رتبه سوم کنکور سال ۸۹ بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

تصویری از این پزشک جوان در حال معاینه پدرش در فضای مجازی با هشتگ جان پدرکجاستی منتشر شده است.

این تصویر، پس از درگذشت این پزشک تبدیل به تصویری دردناک شده است و بسیار از کاربران با انتشار این تصویر از هموطنان استمداد می‌کنند که در خانه بمانند.

گفته شده است که این هشتگ چندی پیش و در پی قتل دانشجویان در دانشگاه کابل در فضای مجازی زمانی که پدری پس از 142 تماس بی پاسخ با دخترش در پیامکی نوشته بود: جان پدر کجاستی؟ ترند شده است.

بسیاری از کاربران، از درگذشت این بانو متاثر شده و از خدا برای خانواده او طلب صبر و آرامش کردند.
عده ای از کاربران عنوان کردند که جالب است با وجود فوت چنین عزیزانی، هنوز عده‌ای به وجود این ویروس شک داشته و آن را باور ندارند. به گفته گروهی از کاربران، همه می‌دانیم درس خواندن، خصوصا در کشور ما، چه‌قدر سخت است و عبور از هفت‌خوان کنکور خودش ماجرایی‌ست.
اندوه مرگ یک پزشک جوان که با رتبه‌ی سه وارد دانشکده‌ی پزشکی شده و این همه سال درس خوانده است، در اوج جوانی و شکوفایی بی‌تردید از تحمل خارج است .
شیوا فریدی، در آستانه‌ی سی سالگی بر اثر کرونا ناکام از دنیا می‌رود تا آن همه تلاش و شب‌زنده‌داری و تحمل طرح و فشارهای درسی و ... را با خود به زیر خاک ببرد.
این دسته از کاربران معتقدند که این مطالب را ننوشتیم که به سوگواری و افسوس بابت از دست رفتن جان جوانش منتهی شود و یک ماه دیگر او را هم مثل نرجس خانعلی‌زاده و صدها پرستار و پزشک دیگر از یاد ببریم، نوشتم که یادمان باشد کرونا شوخی نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала