دادگاه عالی آمریکا دادخواست رد پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را نپذیرفت

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر دادگاه عالی آمریکا دادخواست رد پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را نپذیرفت
دادگاه عالی آمریکا دادخواست رد پیروزی بایدن در پنسیلوانیا را نپذیرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادخواست رد پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا توسط گروهی از نمایندگان حزب جمهوری خواه از جمله مایکل کلی نماینده کنگره ایالات متحده تنظیم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دادگاه عالی ایالات متحده روز سه شنبه دادخواست جمهوری خواهان را که خواستار رد جمع بندی نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا و به رسمیت شناختن پیروزی جوزف بایدن دموکرات در این ایالت بودند، رد کرد، این حکم دادگاه عالی اعلام شده است.

مقامی در کاخ سفید نوید انتقال مسالمت آمیز قدرت از ترامپ به بایدن را داد - اسپوتنیک ایران
مقامی در کاخ سفید نوید انتقال مسالمت آمیز قدرت از ترامپ به بایدن را داد

این دادخواست توسط گروهی از نمایندگان حزب جمهوری خواه آمریكا از جمله مایكل كلی عضو كنگره مطرح شد. آنها استدلال كردند كه تقريباً ۲.۵ ميليون رای كه از طريق پست ارسال شده است، نبايد در شمارش آرا محاسبه شود.

جمهوری خواهان تأکید کردند که در ارسال آرا بی نظمی وجود دارد. دادگاه بدون ارائه توضیحات بیشتر، ادعا را رد کرد.

در این سند آمده است: فرجام خواهی برای صدور قرار موقوفی رد شد. دادخواست جمهوری خواهان پنسیلوانیا اولین دادگاه در نوع خود بود که به دیوان عالی رسید.

پیش از این تام ولف دموکرات فرماندار پنسیلوانیا گفته بود که مقامات محلی پیش از این نتایج رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت را تصویب کرده بودند که بر اساس آن جوزف بایدن دموکرات بر دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی پیروز شد.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در وب سایت وزیر امور خارجه آمریکا، بایدن ۵۰٪ آرا را به دست آورد، ۴۸.۸٪ رای دهندگان از رقیب وی حمایت کردند. فاصله بین دموکرات از ۸۰ هزار رای بیشتر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала