انتقاد رئیس ستاد مبارزه با کرونای ایران از نمایندگان مجلس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ستاد مبارزه با کرونای ایران از نمایندگان مجلس این کشور به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: پروتکل ‌های بهداشتی در صحن علنی و جلسه‌‌های کمیسیون ‌های مجلس اجرایی نمی‌ ‌شود، گفته می‌شود که جلسات مجلس بر اساس پروتکل ‌های بهداشتی اجرا می‌شود، پروتکل بهداشتی همین نکته حضور حداکثر ۱۵ نفر در جلسه در فضای بسته است و آنچه در حال حاضر اتفاق افتاده، از نظر پروتکل‌ های بهداشتی مورد تایید نیست.

آخرین آمار مربوط به کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار مربوط به کرونا در ایران

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای قرمز، برگزاری هر گونه جلسه با بیش از ۱۵ نفر در فضای سربسته ممنوع است. حداقل فضا نیز به ازای هر نفر باید چهار مترمربع باشد، اما حتی در فضای دو هزار متری هم باید حداکثر ۱۵ نفر حاضر شوند.

علیرضا رئیسی در ادامه افزود: با اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسه گذاشتیم و همه موارد را مطرح کردیم. قرار بر این بود که در سالن‌ های فرعی و در صحن علنی حداکثر ۱۵ نفر حضور داشته باشند. این موضوع برای دولت و قوه قضاییه نیز وجود دارد و در همه جلسه‌ های هیات دولت رعایت می ‌شود. در تصاویر مشاهده می‌شود که تقریبا نصف افراد در صحن علنی نشسته‌اند. پروتکل‌های بهداشتی هم در صحن علنی و هم جلسه‌ های کمیسیون ‌ها به صورتی که اعلام شده، اجرایی نمی‌ شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала