نیروی هوایی آمریکا اس-۴۰۰ ،سوخو-۳۴ و تی-۷۲ روسی را نابود کرد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی هوایی آمریکا اس-۴۰۰ ،سوخو-۳۴ و تی-۷۲ روسی را نابود کرد
نیروی هوایی آمریکا اس-۴۰۰ ،سوخو-۳۴ و تی-۷۲ روسی را نابود کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی ایالات متحده در رزمایش پرچم زمرد سامانه های موشکی ضد هوایی اس-۴۰۰ "تریومف"، بمب افکن های جنگنده مافوق صوت سوخو-۳۴ و زیردریایی ها را به عنوان "اهداف بالقوه برای حملات هوایی" نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفاع بلاگ می نویسد: نیروی هوایی ایالات متحده رزمایش پرچم زمرد را در آنگلین فلوریدا برگزار کرد و به ویژه در طی آن، تخریب تجهیزات نظامی روسیه تمرین شد.

رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسیه  - اسپوتنیک ایران
رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسیه

این نشریه خاطرنشان می کند که در یکی از اسلایدهای ارائه نیروی هوایی ایالات متحده، نشان دادن "تلاش در جبهه های جنگ آینده"، سامانه های موشکی ضد هوایی اس-۴۰۰ "تریومف"، بمب افکن های جنگنده مافوق صوت سوخو-۳۴ و زیردریایی ها به عنوان "اهداف بالقوه برای حملات هوایی" نشان داده شده است.

وبلاگ دفاع نوشت که تانک های تی-۷۲ مستقیماً در پرچم زمرد نقش داشتند.

در سپتامبر ۲۰۱۹، جفری هریگان فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده در اروپا اعلام کرد، که پنتاگون برنامه ای برای عبور از دفاع هوایی چند لایه پدافند هوایی منطقه کالینینگراد دارد.

در آگوست ۲۰۱۸، هریگان که به عنوان رئیس فرماندهی مرکزی نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می کرد اظهار داشت: واشنگتن به طور فعال سلاح های روسی را در سوریه تحت نظر دارد. سرلشکر اضافه کرد که به طور خاص، ما در مورد هواپیماهای سوخو-۳۴ و سوخو-۳۵ صحبت می کنیم، اطلاعات جمع آوری شده در مورد آنها هنگام به روز رسانی پایگاه داده جنگنده نسل پنجم اف-۳۵ لایتنینگ II، در مورد اقدامات در محیط عملیاتی مورد توجه قرار می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала