مادورو خواستار گفتگوی سراسری پس از انتخابات شد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiمادورو خواستار گفتگوی سراسری پس از انتخابات شد
مادورو خواستار گفتگوی سراسری پس از انتخابات شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا از ایده گفتگوی سیاسی گسترده با حضور مخالفان که از شرکت در انتخابات پارلمانی در حال انجام امتناع ورزید، برای تعیین راههای بهبود اقتصادی حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولاس مادورو  رئیس جمهور ونزوئلا از ایده گفتگوی سیاسی گسترده شامل مخالفان نیز حمایت کرد: "من با ایده نخست وزیر سابق اسپانیا خوزه لوئیز رودریگز زاپاترو موافقت می کنم تا یک گفتگوی ملی را با مشارکت همه احزاب سیاسی در ونزوئلا، که در انتخابات شرکت کرده و شرکت نکردند ترتیب دهد. این امر با مشارکت همه بخش های اقتصاد و جامعه برای ارزیابی دستور کار ملی، دستور کار اقتصادی انجام می شود".

اقدام عجیب رئیس جمهور ونزوئلا + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اقدام عجیب رئیس جمهور ونزوئلا + ویدئو

انتخابات مجلس ملی تک مجلس ونزوئلا، مجلس ملی ، روز یکشنبه برگزار می شود و در آن 107 حزب و انجمن سیاسی شرکت می کنند. بیش از 20 حزب از جمله خوان مخالف رهبر مخالف از رأی دادن خودداری کردند. در همان زمان ، مادورو قبلاً اعلام کرده بود که در صورت پیروزی مخالفان آماده ترک پست خود است.
نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا با ناظرین روس برای انتخابات پارلمانی در کشورش ملاقات می کند .روز شنبه وی همچنین دیداری با رئیس جمهور سابق بولیوی داشت که ریاست هیات ناظرین از این کشور را برعهده دارد. انتخابات پارلمانی ششم دسامبر در ونزوئلا برگزار می شود.

بیش از ۱۴هزار نامزد از ۱۰۷ نیروی سیاسی در انتخابات پارلمانی ونزوئلا شرکت می کنند. این انتخابات روز یکشنبه ششم دسامبر برگزار خواهد شد. این انتخابات که بر اساس آن ۲۷۷ عضو مجمع ملی انتخاب می شوند، در شرایط اوضاع بحران سیاسی ادامه دار در این کشور و همچنین شرایط پاندمی ویروس کرونا برگزار می شود. دولت رئیس جمهور نیکلاس مادورو امیدوار است که انتقام شکست سال ۲۰۱۵ را بگیرد و کنترل قوه مقننه کشور را بدست  آورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала