جنجال توهین خانم بازیگر به قوم لر در مسابقه شام ایرانی +ویدئو، عکس

© Photo / Soheil Ghanbarzadehدختر ترکمن در حال تمرین قالی بافی
دختر ترکمن در حال تمرین قالی بافی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه‌ی سینما و تلویزیون ایران بار دیگر با توهین به قوم لر در مسابقه شام ایرانی جنجال تازه‌ای آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، بخش کوتاهی از یکی از قسمت‌های اخیر مسابقه شام ایرانی به سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شود و کاربران به صحبت‌ و اظهارنظر یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه در رابطه با ظاهر و طرز فکر دختران ایرانی و توهین به مردم لر، واکنش‌های تند و انتقادی فراوانی نشان می‌دهند.

در این قسمت از مسابقه که به میزبانی بهاره رهنما پخش شد، وی در بخشی از صحبت‌های خود رو به مهمانان می‌گوید: «ماشالا دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لر.»

گفته شده است که این بازیگران به همراه هم یک تکه از مراسم خواستگاری را بازی کردند و دیالوگ های آنان در قالب نقش های صوری بوده است.

ویدئوی این بخش از صحبت‌های خانم بازیگر که به ظاهر و طرز فکر دختران امروزی در ایران اشاره دارد و با عنوان توهین بهاره رهنما به لر و قوم لر در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، موجی از واکنش‌های کاربران اعم از مردم لر و سایر قومیت‌ها‌ را به دنبال داشته است تا جایی که او در چند پست اخیر در صفحه اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده و ضمن توضیح درباره این اتفاق، آن را یک سوءتفاهم خواند و از مردم و به ویژه قوم لک و لر عذرخواهی کرده است. بهاره رهنما عنوان کرده است که اگر بینندگان تا آخر این دوره از شام ایرانی را ببینند متوجه خواهند شد که من فقط به حمایت از دختر لر در این برنامه حضور یافتم.

او با انتشار کلیپی که با لهجه لری صحبت کرده است از کاربران دلجویی کرد.

کاربران بسیار زیادی صحبت‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر تلقی می‌کنند و عنوان می‌کنند او از بابت اینکه این ویدئو قبل از پخش بازبینی می‌شود و بخش‌هایی از آن حذف می‌شود اطمینان داشت و با خیال آسوده به خود اجازه داد که به قوم لر توهین کند. این کاربران توضیحاتی را که او درباره این اتفاق در دفاع از خود عنوان کرده بود را نمی‌پذیرند و بر این باورند که او در واقع درباره ظاهر و طرز فکر خود سخن گفته است و نه دختران ایرانی و یا حتی دختران لر.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند فرقی نمی‌کند چه قومیتی داشته باشیم، ما همه ایرانی هستیم و نباید اجازه دهیم امثال این آدم‌ها قومیت‌های مختلف ایران را به سخره بگیرند. این کاربران معتقدند شعور و شخصیت چیزی نیست که با پول، ظاهر شیک، سواد و مشهور شدن به دست آید و عنوان می‌کنند جای بسیار تاسف دارد که برخی از هنرمندان ایرانی که با نام سلبریتی شناخته شده‌اند چنین رفتارهایی را به نمایش بگذارند و هرازگاهی حاشیه‌سازی کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала