جزئیاتی از آبگرفتگی در خوزستان + عکس

© REUTERS / Tasnim News Agencyجزئیاتی از آبگرفتگی در خوزستان + عکس
جزئیاتی از آبگرفتگی در خوزستان + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس قوه قضائیه ایران با صدور دستوری به رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از وی خواست برای پیگیری دلایل بروز آبگرفتی در بخش های مختلف استان خوزستان، شخصا به این استان سفر کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، آقای سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه با صدور دستوری به رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از وی خواست برای پیگیری دلایل بروز آبگرفتی در بخش های مختلف استان خوزستان، شخصا به این استان سفر کند.

خسارات سیل به شهرها و روستاهای استان گلستان ایران  - اسپوتنیک ایران
خسارات سیل به شهرها و روستاهای استان گلستان ایران اعلام شد + عکس

وی گقت که با توجه به تکرار حوادث ناگوار ناشی از آبگرفتگی معابر در شهرهای مختلف استان خوزستان و بروز مشکلات جدی و غیرقابل تحمل برای مردم شریف آن منطقه که حکایت از تعلل و قصور مسئولان در ساماندهی آب و فاضلاب استان دارد و با عنایت به گزارش و بررسی های مقدماتی انجام شده از ناحیه مقامات قضائی و بازرسی استان، بدین وسیله به جنابعالی مأموریت داده می شود در اسرع وقت شخصا به همراه تیمی از کارشناسان مجرب به استان خوزستان عزیمت کند.

از سوی دیگر در شبکه های اجتماعی آمده است که شهردار بندر امام تعلیق شدفرماندار بندر ماهشهر را خواستار شد. شهردار بندر امام خمینی(ره) به دلیل اهمال در انجام وظایف در آبگرفتگی اخیر، توسط استاندار خوزستان تعلیق شده است. طبق قانون، استاندار می‌تواند به مدت سه ماه، شهردار را تعلیق کند.

​ویدئویی از این سیل در خوزستان در تصاویر زیر آمده است:

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала