دستور روحانی برای اقدامات فوری در شهرهای با وضعیت قرمز

© AP Photo / Office of the Iranian Presidencyدستور روحانی برای اقدامات فوری در شهرهای با وضعیت قرمز
دستور روحانی برای اقدامات فوری در شهرهای با وضعیت قرمز  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی در جلسه ستاد کرونا نسبت به انجام اقدامات فوری در شهرهایی که وضعیت قرمز دارند دستوراتی صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: " الحمدالله در سایه این جلسات و مصوبات و جلسات کمیته‌ها، 420 مصوبه در این مدت داشته‌ایم و به 35 دستگاه ابلاغیه صورت گرفته و 85 درصد این مصوبات عملیاتی و اجرایی شده است."

روحانی افزود: " اقداماتی که از اوایل آبان ماه صورت گرفت و تاکنون ادامه داشته کار بسیار خوبی بوده و آثار آن را وزارت بهداشت به ما اعلام کرده که مثبت بوده است. از کانال400 فوتی به کانال 200 آمده‌ایم و امیدواریم به مرور وضعیت بهتری داشته باشیم."

وی با اشاره وضعیت اروپا پس از گشایش‌هایی صورت گرفت خاطرنشان کرد: "  اگر در جامعه ما مراعات مورد توجه قرار نگیرد و مردم احساس کنند شرایط عادی شده یک ماه دیگر به شرایط سخت و بد برمی‌گردیم. حتی اگر واکسن مطمئن در اختیار ما با دُز مناسب قرار گرفت بازهم باید مراعات هم صورت گیرد."

روحانی همچنین به گزارش ارائه شده از سوی استانداران اشاره کرد و افزود:‌ " هرجا بیشتر مراعات کنند محدودیت‌ها کمتر خواهد بود. امروز در گزارش ارایه شده 7 شهرستان وضعیت قرمز شدید داشتند و شرایط صعودی دارند و باید حتما برای آن اقدامات فوری و وسیع انجام گیرد. شرایط تهران نارنجی است اما لب مرز است و بررسی‌ها نشان می‌دهد در این شرایط همه نیروها باید تلاش کنند و مقررات به خوبی رعایت شود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала