خفت‌گیری مسلحانه از یک خانم رهگذر در کرمانشاه +ویدئو

© Flickr / gcfairchدرگیری مسلحانه در استان تهران
درگیری مسلحانه در استان تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صحنه‌ی خشونت‌آمیز سرقت از یک بانوی رهگذر در کرمانشاه مورد انتقاد کاربران فراوانی در صفحات اجتماعی و اعتراض آنان به افزایش ناامنی‌ها در ایران شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته ویدئویی از سرقت و خفت‌گیری دو سارق مسلح از یک خانم در فاز یک شهرک فرهنگیان در کرمانشاه در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که واکنش بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.
در این ویدئو مشاهده می‌شود که هر دو سارق با خشونت به رهگذر بی‌دفاع حمله می‌کنند و با کتک زدن او، کیفش را به سرقت می‌برند و در لحظه‌ی فرار سارقان دو شاهد از خانه‌ای خارج می‌شوند اما تنها نظاره‌گر بودند و نتوانستند مانع از فرار آنها شوند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

کاربران بسیاری ضمن اظهار تاسف از افزایش دزدی‌ها، خفت‌گیری‌ها و ناامنی در شهرهای مختلف ایران، عنوان می‌کنند بیشتر دزدی‌ها این روزها به علت گرانی‌ها، تورم، فقر و بیکاری است و مردم زیادی این روزها در ایران درگیر مشکلات مالی هستند. کاربران به سرقت‌های کوچک و بزرگ چند ماه اخیر اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند برای رفت و آمد در شهر هراس دارند.

برخی از کاربران امیدوارند با پیگیری‌های پلیس این دو سارق دستگیر و ‌مجازات شوند. برخی دیگر از کاربران معتقدند باید برای سرقت‌هایی که در کوچه و خیابان اتفاق می‌افتد و رعب و وحشت در دل مردم ایجاد می‌کند مجازات سنگین در نظر گرفته شود.

جمعی از کاربران نیز با اشاره به اینکه این دو شاهد از فرار سارقان جلوگیری نکردند و با آنها درگیر نشدند انتقاد می‌کنند و به بی‌توجهی آنها خرده می‌گیرند. در مقابل، برخی دیگر در پاسخ به آنان عنوان می‌کنند که ممکن بود در درگیری این دو نیز آسیب می‌دیدند برای همین واکنشی نشان ندادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала