بهترین فیلم و سریال های داغ پاییزی که باید حتما ببینید

© Fotolia / Fabioderbyبهترین فیلم و سریال های داغ پاییزی که باید حتما ببینید
بهترین فیلم و سریال های داغ پاییزی که باید حتما ببینید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید به گوش شما هم خورده باشد که در آذر 1399 سریال های جذابی قرار است پخش شود، هرچند خیلیاشون تاریخ دقیقی مشخص نکردن اما باز هم بسیاری از افراد بی صبرانه منتظر این سریال ها هستند.

کی از پربازدید ترین سریال هایی که قبل از پخش این روز ها جستجو می شود سریال قورباغه می باشد.

که اولین سریال هومن سیدی و نوید محمد زاده است که با سابقه ی درخشانی که دارند همه امید وار هستند این سریال سطح نمایش خانگی را صد در صد یکی دو مرحله افزایش میدهد.

دومین سریالی که خیلی از مردم ایران منتظر آن هستند سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 با بازی درخشان محمد رضا گلزار است البته هومن سیدی هم مجدد در این سریال بازی ایفای نقش میکند اما

کارگردان این سریال همان کارگردان سریال عاشقانه 1 منوچهر هادی می باشد که این دو سریال را میتوانید از وبسایت های دانلود فیلم نماشا کنید.

زمان پخش سریال ها:

با شیوع ویروس کرونا خیلی از بازیگر ها مثل نوید محمد زاده با رضا گلزار کرونا گرفتن و فیلمبرداری این سریال ها عقب افتاد و سریال گیسو به این دلیل همچنان زمان پخش معیینی ندارد اما

سریال قورباغه در 26 آذر پخش می شود و میتوانید  دانلود سریال قورباغه را بزودی تجربه کنید.

عوامل سریال ها:

با گذشت ۱۸ ماه از دریافت پروانه ساخت، ۱۱ ماه فیلمبرداری کامل و صدور پروانه نمايش سریال «قورباغه» به نويسندگى و كارگردانى هومن سيدى و تهيه كنندگى على اسدزاده؛ تاريخ دقيق انتشار اين سريال مشخص شد.
سریال «قورباغه» از سوم آذر ماه در ١٦ قسمت به صورت هفتگى، هر دوشنبه منتشر می‌شود.

عوامل سریال: مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری،

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی،

موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان،

طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، تدوین: هومن سیدی، طراح گریم: شهرام توانا، بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه ریزى: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ويژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب سبحانی، آرش رمضانی، مدیر اجرایی: محمد اسدزاده، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری: امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قائدی

بازیگران: نويد محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسینی و سحر دولتشاهی با حضور: مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی.
شهروز دل افكار، اشكان حسن پور، معين شاهچراغى، پيمان پازوكى

و با معرفى: محمد امين شعرباف، نيما مظاهرى، هادى تسليمى،

احسان منصورى، سيامك اتفاقيان، سعيد حاج على، اميد محمدزاده، سپيده مولوى، پيمان ميرزايى

چه کسانی در سریال گیسو کرونا گرفتن

منوچهر هادی ، همسر یکتا ناصر و کارگردان آثار پرفروشی چون، آینه بغل، رحمان 1400، من سالوادور نیستم و سریال‌های پرطرفداری چون، عاشقانه و دل، صبح امروز، خبر مثبت شدن تست کرونایش را به اطلاع دنبال‌کنندگان خود گذاشت. او در متن منتشر شده خود در این باره چنین نوشت:

سلام، امروز خبری در اینستاگرام داره دست به دست میشه و عده ای از دوستان و هواداران محترم صفحه بنده رو نگران کرده که من کرونا گرفتم. باید عرض کنم که یک هفته پیش کمی سرفه میکردم تماس گرفتم آمدن منزل تست کرونا دادم و فرداش جواب اومد که مثبته. شبش کمی تب و لرز و از فرداش دیگه اوکیم. دکتر متخصص توصیه کردن دو هفته در منزل قرنطینه بشم و از منزل بیرون نرم تا دیگران رو مبتلا نکنم. پیش تولید عاشقانه قوی‌تر از قبل روزهای پایانی رو سپری می‌کنه همه عوامل در دفتر تولید مشغول به کار هستند و به زودی کار رو کلید خواهیم زد. ممنون که نگران من بودید. برای همه‌تون آرزوی سلامتی دارم و تو رو خدا مراقب خودتون باشید. همچنین لازم به ذکر است یکتا ناصر همسر منوچهر هادی هم به کرونا مبتلا شد.

پس از اینکه خبر ابتلای منوچهر هادی به ویروس کرونا منتشر و تایید شد حالا یکتا ناصر همسر او نیز در صفحه اینستاگرام خود از ابتلا به این ویروس خبر داد و نوشت:

«ممنونم از همه دوستان و عزیزانى که به من لطف دارند و نگران هستند ولى من فعلاً قرنطینه هستم و اصلاً بیماریم وخیم نیست. آرزوى سلامتى، صبورى و استقامت دارم براى همگى و اى کاش باهم مهربانتر باشیم. همه ما در زندگى زخمهایى داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست. سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران»

اما این تمام ماجرا نیست. اندکی پیش از انتشار این پست توسط هادی، نویسنده سریال عاشقانه2، علیرضا کاظمی بدون ذکر نام، از خبر کرونا گرفتن منوچهر هادی، کارگردان پروژه عاشقانه 2 و همچنین ابتلای تهیه‌کننده و مدیر تولید این اثر به بیماری کرونا، پرده برداشت. سریال عاشقانه 2 در این روزهای اخیر در حال در حال سپری کردن مراحل پیش تولید خود بود و به نظر می‌رسد که نویسنده این اثر از بی‌توجهی منوچهر هادی نسبت به شرایط کنونی و اصرار به ادامه فعالیت، ناراضی بوده باشد.

کاظمی در این باره توضیح داد:

بعد از دو سال نوشتن و بازنویسی‌های بی‌پایان فیلمنامه، سریال به مرحله پیش‌تولید رسیده بود که امروز خبر دادند کارگردان، تهیه‌کننده و مدیر تولید سریال کرونا گرفته‌اند و در بیمارستان بستری هستند. اصرار بر تولید فیلم و عادی‌سازی شرایط برای عوامل سینما قطعا فاجعه به‌بار خواهد آورد.

ساعاتی پس از انتشار این متن، هادی با انتشار پست خود، از ادامه روند تولید عاشقانه با روال قبلی خبر داد. به نظر می‌رسد اختلافاتی پیرامون روند تولید این سریال در شرایط فعلی میان نویسنده و کارگردان این پروژه وجود داشته باشد.

پس از انتشار مطالب بالا، کاربران شبکه‌های مجازی واکنش‌های مختلفی نسبت به خبر کرونا گرفتن منوچهر هادی و عوامل سریال عاشقانه از خود بروز دادند. عده‌ای معتقد به لزوم توقف پیش تولید این سریال با توجه به بحران فعلی هستند. دسته‌ای دیگر اما از عمل هادی دفاع کرده و معتقد به ادامه فعالیت‌های هنری با لزوم حفظ پروتکل‌های بهداشتی هستند.حال باید دید با این وضعیت تاریخ فیلمبرداری سریال عاشقانه 2 به تعویق خواهد افتاد یا منوچهر هادی به روند تولید این پروژه ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала