تهدید ترامپ در صورت لغو نشدن سانسور نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی

© AP Photo / Patrick Semanskyتهدید ترامپ در صورت لغو نشدن سانسور نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی
تهدید ترامپ  در صورت لغو نشدن سانسور نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد در صورت لغو نشدن سانسور نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی، بودجه دفاعی این کشور را که به تصویب هر دو مجلس کنگره رسیده، وتو کند.

به گزارش اسپوتنیک، رهبر آمریکا در رابطه با این موضوع در توییتر نوشت."این برای کشور ما بسیار ناراحت کننده و (...) برای امنیت ملی و سلامت انتخابات بسیار بد است. آخرین فرصت برای حل این مسئله است. در غیر این صورت (بودجه دفاعی را) وتو خواهم کرد."

به نظرترامپ  ، لغو ماده 230 قانون نزاکت در پیام ها  در بودجه ، که انتخابات و امنیت ملی را تهدید می کند ، ضروری است. طبق این بند ، شبکه های اجتماعی در قبال نظرات کاربران مسئولیتی ندارند اما  می توانند در آنها تغییراتی ایجاد کنند. ترامپ و دولت وی خواستار پاسخگویی سایت ها به خاطر سانسور هستند.

 توییتر  - اسپوتنیک ایران
برچسب هشدار توییتر بر پیام ترامپ

پس از انتخابات ریاست جمهوری ، توییتر بسیاری از پست های ترامپ را به عنوان "دروغ" پرچم گذاری یا مسدود کرد. خود شبکه های اجتماعی ادعا می کنند که نقطه نظرات کسی را سرکوب نمی کنند ، اما محتوای مغایر با قوانین آنها را محدود یا حذف می کنند.

یادآور می شود بودجه دفاعی آمریکا از جمله حاوی تحریم هایی علیه طرح احداث خط لوله گار"نورد استریم 2" است که برای ارسال گاز روسیه به اروپا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала