چالش آهنگ ترکی هارمانم در شبکه های اجتماعی +عکس، ویدئو

© Fotolia / Vkrohaآهنگ
آهنگ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آهنگ رپ ترکی هارمانم، چالشی جدید در اینستاگرام!

به گزارش اسپوتنیک، چالشی جدید در اینستاگرام به راه افتاده است که با آهنگ رپ ترکی هارمانم می باشد. پس از سس ماست، این آهنگ ترکی مورد علاقه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Zabane_torki (@turkish_bey)

کاربران بسیاری در اینستاگرام با این آهنگ همخوانی کرده و یا با صدای خود این آهنگ را منتشر کرده اند.

“هارمانم بابا نرده چار شافه” آهنگی است که روی بسیاری از دابسمش های فضای مجازی قرار گرفته و معروف شده است. بسیاری از کلیپ هایی که بر روی تیک تاک درست می شوند از آهنگ ترکی هارمانم بابا نرده چار شافه استفاده کرده اند.

اما افرادی که این کلیپ و چالش ها را ندیده باشند و فقط از دیگران شنیده باشند برایشان جالب است که بدانند هارمانم بابا نرده چار شافه یعنی چه؟ و خواننده این آهنگ کیست؟

خواننده این آهنگ  Isyan Tetick  می باشد که در اینستاگرام با نام کاربری isyantetick01 فعالیت می کند . او با این که پیج اصلی اینستاگرام خود را تازه فعال کرده است اما به سرعت تعداد دنبال کننده های او به ۷ هزار نفر رسیده است.

Isyan Tetick موزیک ویدیو آهنگ Patlamaya Devam را نیز به تازگی منتشر کرده است و در یوتیوب و پیج اینستاگرام خود قرار داده است.

گروهی از کاربران معتقدند که این آهنگ جالب و با نمک است. اما در مقابل گروهی دیگر از کاربران آن را جالب ندانسته و معتقدند که بی معنی است و الکی معروف شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала