ماکان بند، رکورددار بیشترین کامنت های اینستاگرام در دنیا +ویدئو، عکس

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه موسیقی ماکان بند با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از رکورددار شدن در تعداد کامنت‌های اینستاگرام داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، گروه موسیقی جوان ایرانی، به نام "ماکان بند" موفق به ثبت رکورد بالای کامنت های اینستاگرام در دنیا شدند. 

ثبت این رکورد باورنکردنی کاملا از طرف هواداران گروه ماکان بوده و با ثبت ۲۰ میلیون کامنت به رکورد بیشترین تعداد کامنت در اینستاگرام دست پیدا کردند.

گفته شده است که صفحه رسمی ماکان بند در اینستاگرام از 20 میلیونی شدن کامنت های یکی از پست های گروه خود خبر دادند که در نوع خود جالب توجه و منحصر بفرد است و کمتر پستی در فضای مجازی این تعداد کامنت را به خود اختصاص داده است.
این تعداد کامنت مربوط به ویدئویی است که از کنسرت ماکان بند گرفته شده و بسیار پرانرژی است.
گروه ماکان بند این موفقیت را مدیون هواداران بی شمار خود می داند. گفته شده است که قبل از این اتفاق، امیر مقصدلو ملقب به تتلو رکورددار بالاترین تعداد کامنت ها در اینستاگرام بوده است.
View this post on Instagram

A post shared by macan_melica (@macan_melica)

این گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های "رهام هادیان" و "امیر مقاره" می باشد. 

"یاشار خسروی" آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون, در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه, رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه موسیقی ایرانی توانست در مدت زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی مخصوصا جوانان دست پیدا کند.

رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

بسیاری از کاربران مخصوصا هواداران این گروه موسیقی، این موفقیت را به آنان تبریک گفته و معتقدند که گروه بسیار پرانرژی و فعالی هستند.

عده ای از کاربران نیز معتقدند که ثبت بالاترین کامنت های اینستاگرام در دنیا توسط گروه ماکان بند حق این گروه پرتلاش است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала