داغ پوشیدن لباس عروس بر دل خانم مجری و پاسخ دبیر ستاد مبارزه با کروناویروس +ویدئو

© Photo / IRNAدکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ایران
دکتر ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حریرچی معتقد است که عروس های کرونایی باید با فرزندشان مراسم عروسی برگزار کنند!

به گزارش اسپوتنیک، دکتر حریرچی، دبیر ستاد مبارزه با کروناویروس در برنامه ترانه باران به شبکه شما در تلویزیون ملی ایران آمد تا در مورد ویروس کرونا صحبت کند.

محیا اسناوندی، مجری شبکه شما در برنامه ترانه باران، از دکتر حریرچی جویای زمان پایان ویروس کرونا در ایران شده و عنوان کرد که من عروس کرونایی هستم و منتظرم تا خبر ریشه کن شدن این ویروس اعلام شود چرا که داغ لباس عروس بر دلم مانده است. دکتر حریرچی در پاسخ به مجری اعلام کرد که با وضعیتی که من می بینم با فرزندتان مراسم عروسی برگزار می کنید.

View this post on Instagram

A post shared by titrjanjali (@titrjanjali)

مکالمه میان محیا اسناوندی و دکتر حریرچی با خنده همراه شد اما کاربران بسیاری نسبت به آن واکنش نشان دادند.
بسیاری از کاربران معتقدند که دکتر حریرچی کنایه خوبی به مجری زده است. به گفته عده ای از کاربران، در حالیکه که هر روز خبر فوت یکی از اشخاص مهم را می شنویم و مردم نگران جان خود هستند، دغدغه مجری تلویزیون پوشیدن یا نپوشیدن لباس عروس است.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردن که پوشیدن لباس عروس برای دخترها بسیار مهم است و کرونا داغ آن را بر دل عروس های کرونایی گذاشته است. گروهی از کاربران نیز از لحن دکتر حریرچی ناراحت شده و عنوان کردند که به جای امید دادن نباید مجری و مردم را ناامید می کرد چرا که بیشتر کشورهای جهان تا سه ماه آینده واکسینه خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала