از 15 آذر، فعالیت برخی اصناف تهران آغاز می‌شود

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehاز 15 آذر، فعالیت برخی اصناف تهران آغاز می‌شود
از 15 آذر، فعالیت برخی اصناف تهران آغاز می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس اتاق اصناف تهران به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اعلام نمود که از 15 آذر صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های ٣ و ٤ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رئیس اتاق اصناف تهران اعلام نمود: از شنبه هفته آینده، ١٥ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های ٣ و ٤ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

وزارت بهداشت ایران: اوضاع اصلا خوب نیست - اسپوتنیک ایران
وزارت بهداشت ایران: اوضاع اصلا خوب نیست

قاسم فراهانی روز چهارشنبه گفت: مشاغل گروه ٣ شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است.

وی ادامه داد: گروه ٤ نیز شامل برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه‌روزی، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است.

وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف تهران اظهار داشت: طی سه روز گذشته به ترتیب ۲۴، ۲۱ و ۱۵۰ واحد صنفی متخلف در تهران که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا بی‌توجه بودند، جریمه شدند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала