واکنش مشاور روحانی به مصوبه مجلس: بازی زیرکانه‌ای است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش مشاور روحانی به مصوبه مجلس: بازی زیرکانه‌ای است
واکنش مشاور روحانی به مصوبه مجلس: بازی زیرکانه‌ای است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور رئیس ‌جمهور ایران به مصوبه مجلس شورای اسلامی موسوم به "اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها" واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، حسام الدین آشنا، مشاور رئیس ‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌‌های استراتژیک ریاست ‌جمهوری ایران در واکنش به مصوبه مجلس موسوم به "اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها" و تایید آن در شورای نگهبان اظهار داشت: بازی زیرکانه‌ای است احتمال می‌دهند که بایدن در یک ماه اول کار خود بعضی گشایش‌های اقتصادی را ایجاد خواهد کرد.

آشنا در حساب توئیتری خود در ادامه افزود: طبق طرح مجلس شورای اسلامی، دو ماه فرصت خواهیم داشت برای جلوگیری از تعلیق پروتکل الحاقی فرضاً که اول دی ماه ابلاغ بشود تا اول اسفند فرصت هست یعنی یک ماه بعد از شروع دوران بایدن!

مشاور رئیس ‌جمهور ایران تصریح کرد: به عبارت دیگر، گشایش‌های قطعی بایدن را نه بخاطر تحلیل درست دولت و وزارت خارجه و سه سال استقامت ملی بلکه به خاطر طرح مجلس و فشار تهدید به نفع خودشان مصادره خواهند کرد و تاییدی بر درستی تفسیر خودشان در نظر خواهند گرفت لابد این بازی برای انتخابات ۱۴۰۰ هم مصرف خوبی خواهد داشت.

شایان ذکر است که پیش از این عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح "اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران" در جلسه عصر امروز این شورا خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала