نوزادان نارسی که قربانی لاکچری بازی شدند +ویدئو، عکس

© Fotolia / Massimhokutoنوزاد
نوزاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوزادانی که بصورت نارس در تاریخ رند ۹۹.۹.۹ به دنیا آمدند!

به گزارش اسپوتنیک، یکی از زمان های بسیار مهم زندگی برای هر انسانی دوره جنینی او می باشد که به طور طبیعی تقریبا ۲۸۰ روز به طول می انجامد و اگر تولد قبل از زمان طبیعی اتفاق بیفتد مخاطراتی را برای مادر و نوزاد به همراه دارد.

در روز ۹۹.۹.۹ با اصرار والدین، نوزادانی به دنیا آمدند که زمان مناسبی برای تولد آنان نبوده و باید بیشتر در شکم مادر خود می ماندند. این نوزادان که تعداد آنان کم هم نیست نارس به دنیا آمده تا شامل تاریخ تولد لاکچری باشند. عکس های این نوزادان نارس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

گفته شده است که تولد نوزاد نارس نگرانی و استرس بسیار زیادی در مورد سلامت فرزند برای والدین به وجود می‌آورد اما عده ای از والدین تولد لاکچری را مقدم بر آن دانستند و در به دنیا آوردن نوزادشان در تاریخ رند به رقابت پرداختند.


هانیه توسلی، بانوی بازیگر ایرانی نسبت به تولد لاکچری واکنش نشان داده است. او در صفحه شخصی خود با انتشار ویدئویی نوشت که "این ویدئو را با دقت ببینید!
چه حسی در شما برمی انگیزد؟
آیا جای عجیبی که اسمش هتل بیمارستان است،عجیب است یا روزگاری که در حال حاضر در آن زندگی می کنیم؟شاید دیدن این مکان عجیب برای بعضی ها خیلی هم عادی باشد!بگویند حق دارند.پولش را می دهند! دلشان می خواهد اصلن!
پولش را دارند و می دهند تا جنین بی نوا و از همه جا بی خبر را لابه لای تور و ساتن وپولک و بادکنک و عروسک و لابه لای ملافه های ملیله دوزی،در تاریخ قشنگ و ملنگ و رندی به دنیا بیاورند!چه اشکالی دارد؟بچه ی خودشان است.حالا دو روز زودتر یا دیرتر هم چیزی از مغز و روح و جسمش کم نمی کند لابد!بکند هم به درک.در عوض تاریخ تولدش لوکس است!
نمی دانم!شاید اگر اوضاع و احوال این روزها، که در سلطه ی این ویروس منحوس است،پر از آمار مرگ و میر و گرانی و تورم و قیمت پای مرغ سر به فلک کشیده و ارزش ریال در نوسان و آمار بالای افسردگی و تحریم و کمبود دارو نبود،این چیزها خیلی هم نرم و لطیف و شیرین نوش جان مشتری ها و فروشندگانش بود و هیچ حساسیتی هم برنمی انگیخت.
اما این روزها عادی نیست!چون آمار رسمی و غیر رسمی مرگ و میر روزانه جزو حذف ناشدنی اخبار هر روز است.
این روزها عادی نیست چون کادر درمان خسته و درمانده شده اند و مظلومانه قربانی می دهند.
شاید این چهار دقیقه بهترین نمونه از زندگی این روزهای ماست.یک تناقض ذاتی! تجمل و مصرف گرایی پوچ و بی هویتی که در مکانی تجلی پیدا کرده که اسمش نام مردی است که تمام عمرش با ریاضت و قناعت برای نجات مردمش مبارزه کرده.گاندی!
شاید دیدن این تصاویر روزگاری عادی به نظر می رسید و خشم و اشمئزاز برنمی انگیخت!
اما امروز من با دیدنش فقط یک حس داشتم.
تهوع!"

عده ای از کاربران معتقدند که اگر هر یک از والدین اهمیت این موضوع را درک می کردند که هر یک روزی که جنین را از زندگی داخل رحمی محروم می کنند، می تواند در آینده چقدر به ضرر خود نوزاد تمام می شود، شاید هیچوقت این اتفاق ها نمی افتاد. برای بعضی از کاربران این سئوال پیش آمده است که رسالت والدین به عنوان یک انسان و بالاتر از آن به عنوان یک پدر و مادر چیست؟ آیا این نوزادان نارس پس از بزرگ شدن از پدر و مادر خود بعلت اختلالاتی که در جسم و روح آنان بوجود آمده شاکی نخواهند بود. عده ای از کاربران نگران نوزادانی هستند که قرار است در آغوش این والدین خطرناک بزرگ و تربیت شوند چرا که به جای تربیت صحیح، روح و جسم او را فدای لاکچری بازی و چشم روی هم چشمی کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала