کفاشیان: ماردونا به دیدن بازی پرسپولیس و استقلال علاقه داشت

© REUTERS / AGUSTIN MARCARIANکفاشیان: ماردونا به دیدن بازی پرسپولیس و استقلال علاقه داشت
کفاشیان: ماردونا به دیدن بازی پرسپولیس و استقلال علاقه داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گفته می شود که دیه‌گو مارادونا، اسطوره آرژانتینی فوتبال یکی از گزینه ها برای تیم ملی فوتبال ایران قبل از انتخاب کارلوس کی روش بود و اینکه بعضی از ایجنت ها در زمان ریاست علی کفاشیان در فدراسیون ایران، با مارادونا مذاکراتی داشتند. 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، علی کفاشیان درباره این خبر گفت: مارادونا از نظر فنی مربی ضعیفی بود و برای همین گزینه جدی تیم ملی ایران نبود و با وی به صورت رسمی مذاکره ای نشد. وی تاکید کرد که البته قرار بوده مارادونا در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی ایران و تماشای دربی به تهران سفر کند که این اتفاق در نهایت رخ نداده است.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران افزود: یک بار می خواستیم از مارادونا برای افتتاح برند اسپانسر پیراهن تیم ملی به تهران دعوت کنیم. خودش هم علاقه داشت. او ایران را دوست داشت و دلش می خواست بازی پرسپولیس و استقلال را با آن همه تماشاگر از نزدیک تماشا کند. مذاکراتی هم با مارادونا در این زمینه انجام شد ولی به نتیجه نرسید و نشد که به ایران بیاید. در نهایت باید بگویم او گزینه جدی برای تیم ملی نبود.

چند روز پیش اعلام شد که مارادونای 60 ساله در خانه دچار ایست قلبی شده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

او چندی قبل به علت عارضه ای در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و به نظر می رسید حالش بهتر شده باشد. مارادونا که در بوینس آیرس و در خانه خود در حال استراحت و طی کردن دوران نقاهت بود دچار ایست قلبی شد و تلاش پزشکان برای احیای او اثربخش نبوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала