جنجال سلفی با پیکر پسر زرین و اسطوره‌ی آرژانتینی +عکس

© REUTERS / Michaela Rehleآخرین سخنان مارادونا قبل از مرگ
آخرین سخنان مارادونا قبل از مرگ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکس یادگاری سه کارگر در مراسم انتقال پیکر دیه‌گو مارادونا، با پیکر بی‌جان او جنجالی شد که به دنبال آن با شناسایی یکی از آنها، وی از محل کارش اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار تصاویر یادگاری و عکس‌های سلفی سه کارگر شرکت کفن و دفن پینیر در کنار جسد مارادونا با باز کردن تابوت او و عمومی شدن این اتفاق، خشم بسیاری از دوستداران این اسطوره‌ی آرژانتینی برانگیخته شده است.

ماتیا مورلا وکیل و دوست خانوادگی نزدیک خانواده مارادونا با انتقاد از این تصویر گفت: «با توجه به عمومی شدن تصویری که با باز کردن تابوت دیگو مارادونا و به نمایش گذاشتن جسد او گرفته شده من تمام سعی‌ام را خواهم کرد که انسان عوضی‌ای که این عکس را گرفته پیدا کنم. همه ترسوهایی که در این حرکت دخالت داشته اند بهایش را خواهند پرداخت.»

بسیاری از کاربران گرفتن عکس سلفی با پیکر مرده را زشت می‌دانند. این کاربران ژست و سلفی این سه کارگر را احمقانه و اهانت به این اسطوره فراموش نشدنی عنوان می‌کنند. کاربرانی معتقدند در همه‌ جای دنیا انسان‌های بی‌خرد که نه تنها به خود بلکه به فرهنگ و اصالت یک ملت لطمه می‌زنند وجود دارند که نمی‌توان آنها را انکار کرد.

برخلاف کاربرانی که معتقدند فقط افراد سنگدل می‌توانند با پیکر بی‌جان فردی سلفی بگیرند، برخی از کاربران این کار را تنها یک سلیقه شخصی عنوان می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала