عواقب عجیب پاندمی ویروس کرونا

© Sputnik / Jordy Boixareu /  مراجعه به بانک تصاویر عواقب عجیب پاندمی ویروس کرونا
عواقب عجیب پاندمی ویروس کرونا 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پروفسور مدرسه بیولوژی سیستمی دانشگاه جرج میسن در خصوص احتمال کاهش زاد و ولد در آمریکا که ممکن است از عواقب ویروس کرونا باشد، شرح داد.

به گزارش اسپوتنیک آنچا بارانوا با استناد به مقاله ای در مجله آمریکایی گه در آن نویسندگان آمار مربوطه را تجزیه و تحلیل کرده اند، چنین نظری داد. بارانوا اعتقاد دارد کاهش زاد و ولد در کشور که از هم اکنون مشخص است، بسیار عجیب به نظر می رسد.

بارانوا می گوید: « ما در ماه های اکتبر و نوامبر کاهش زاد و ولد را در مقایسه با سال گذشته داشتیم، تقریبا ده تا ۱۵ درصد ... افراد همینکه شنیده اند اوضاع بدی در چین است، فورا تصمیم گرفتند دیگر بچه دار نشوند.»

وی توضیح داد: « خیلی از ایالت ها ممکم است در ارتباط با اینکه کرونا ویروس اپیدمی است، درباره زاد و ولد فراموش کرده و کلا درباره آن اطلاع نمی دهند. یا مردم در خانه هایشان زایمان می کنند و بچه یک ماه بعد ثبت می شود. به همین خاطر چنین آماری مشخص است.»

وی همچنین گفت: « در آغاز پاندمی گفته شد که مردم الان در خانه هایشان در قرنطینه نشسته اند و کاری ندارند ، پس زاد و ولد زیاد می شود. در واقع اینطور نیست. ما دقیقا می بینیم که کاهش زاد و ولد داریم و همه چیز برعکس شده است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала