حزب الله عراق: عربستان، اسرائیل و آمریکا عاملین ترور فخری زاده هستند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حزب الله عراق: عربستان، اسرائیل و آمریکا عاملین ترور فخری زاده هستند
حزب الله عراق: عربستان، اسرائیل و آمریکا عاملین ترور فخری زاده هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه «کتائب حزب الله» عراق تاکید کرد که همکاری میان عربستان، آمریکا و اسرائیل در ترور فخری زاده همه آنها را در معرض انتقام و پاسخ قرار می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، گروه «کتائب حزب الله» از گروه‌های عضو سازمان الحشد الشعبی عراق هم با صدور بیانیه‌ای ترور «محسن فخری زاده» را تسلیت گفت.

فرمانده سپاه قدس ایران: مرگ اسرائیل نزدیک است - اسپوتنیک ایران
فرمانده سپاه قدس ایران: مرگ اسرائیل نزدیک است

در این بیانیه آمده است: ترور شهید فخری زاده در راستای سلسله جنایاتی است که ظرفیت‌های علمی نزد ملت‌های عربی و اسلامی را هدف گرفته است.

کتائب حزب الله گفت: سابقه کیفری محور صهیونیستی، سعودی-آمریکایی سنگین شده است و بهای جنایات آنها باید گزاف باشد به گونه‌ای که ارکانشان را نابود کند.

بر اساس این بیانیه، عملیات ترور و حمله به دانشمندان و رهبران مقاومت، یکی از صفحات سیاه توطئه شیطانی و خصمانه علیه ملت‌های مقاومت است.

کتائب حزب الله تاکید کرد: همکاری میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده همه آنها را در معرض انتقام و پاسخ قرار می‌دهد.

​شایان ذکر است که عصر روز جمعه رجا نیوز در گزارشی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داده بود. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала