ترامپ قصد دارد در انتخابات 2024 شرکت کند

© REUTERS / ERIN SCOTTترامپ
ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا کاندید خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به رسانه‌های آمریکایی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، خود را کاندید کند.

به نوشته «دیلی بیست»، ترامپ روش های مختلفی برای مانع ایجاد کردن برای بایدن را بررسی می کند که مهمترین آن‌ها، اعلام قصد خود برای کاندید شدن است. ترامپ بدنبال فرصتی دیگر می گردد تا برای 4 سال بعدی جمهوریخواهان در صدر حکومت قرار داشته باشند.

دلیل اصلی مقاومت ترامپ در کاخ سفید چیست؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
دلیل اصلی مقاومت ترامپ در کاخ سفید چیست؟

پیشتر ترامپ در یک پیام توییتری  نوشته بود:« من امروز بعد از آرزوی روز شکرگذاری خوب برای ارتشیان، یک کنفرانس مطبوعاتی طولانی برگزار کردم و یک بار دیگر درک کردم که رسانه های خبری متقلب اقدامات خود را هماهنگ می کنند تا پیام واقعی چنین کنفرانسی هرگز ظاهر نشود. توجه اصلی من در کنفرانس مطبوعاتی معطوف این بود که انتخابات 2020 صحنه سازی شده بود و من برنده (این اتتخابات) هستم».

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد اما نتایج نهایی آنها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. طبق گزارش رسانه های آمریکایی ، بایدن نامزد حزب دموکرات به اندازه کافی آرا الکترال را برای پیروزی به دست آورده است. پیش از این بسیاری از رهبران جهان پیروزی در انتخابات را به وی تبریک گفته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала