در آمریکا، جنگنده روسی سوخو35 را یک قاتل قدرتمند نامیدند

© AP Photo / Francois Moriدر آمریکا ، جنگنده روسی سوخو35 را یک قاتل قدرتمند نامیدند
در آمریکا ، جنگنده روسی سوخو35 را یک قاتل قدرتمند نامیدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه نشنال اینترست می نویسد ، ویدیویی با شرکت جنگنده های نسل 4++ سوخو35 که در ماه نوامبر توسط وزارت دفاع روسیه در یوتیوب منتشر شد ، نشان می دهد که این جنگنده های روسی "قاتل" هستند.

به گزارش اسپوتنیک، این نشریه آمریکایی که توجه خود را به فیلم نبرد هوایی درجمهوری  کارلیا روسیه با هواپیماهای سوخو 35 اس (Su-35S) معطوف کرده که رهگیری و انهدام هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین و همچنین فرار از حمله نیروی هوایی دشمن فرضی  را تمرین می کردند ، اطمینان می دهد که جنگنده روسیاز قدرت زیاد مانوردهی و  سلاح های فوق العاده نیرومند و همه کاره برخوردار است. "

این مجله یادآوری می کند که سلاح اصلی جنگنده های سوخو35 موشک های هوا به هوای R-74 (RVV-MD) است که به آنها اجازه می دهد خارج از محدوده دید دشمن شلیک کنند. اضافه می شود که سلاح دیگر این جنگنده موشک هوا به هوای R-77 (RVV-AE) است که مشابه  موشک هوا به هوای برد میان برد پیشرفته AIM-120 آمریکایی (AMRAAM) دانسته می شود.  

مسلح شدن جنگنده سوخوـ 35 به یک موشک بسیار دوربرد - اسپوتنیک ایران
مسلح شدن جنگنده سوخوـ 35 به یک موشک بسیار دوربرد

نشنال اینترست خاطرنشان می کند که سوخو 35 قادر به اجرای ماموریت های دیگر  از جمله ضربه زدن به اهداف زمینی است که در سوریه مشاهده شده است. این نشریه یادآوری می کند که در نیروی هوافضا روسیه حدود 120 فروند سوخو 35 وجود دارد و 20 فروند دیگر از این هواپیماها در نیروی هوایی چین (PLA) خدمت می کنند.

در ماه نوامبر ، نشنال اینترست اعلام کرد که سوخو35 به عنوان یک راه حل موقت برای تأمین نیازهای روسیه در زمینه نیل به برتری هوایی تا زمان یهره برداری از جنگنده نسل پنجم سوخو 57 در نظر گرفته شده است.

در ماه مارس نشنال اینترست ، جنگنده های روسی سوخو 35 را تهدیدی برای هواپیماهای جنگی  آمریکایی F-15 Eagle ، F / A-18 Hornet و F-35 Lightning II دانسته بود .

در ماه جولای 2018 ، یوری بوریسف ، معاون نخست وزیر روسیه اظهار داشت سوخو 35 یکی از بهترین هواپیماهای نظامی جهان محسوب می شود و بنابراین "سرعت بخشیدن به کار تولید انبوه هواپیمای نسل پنجم سوخو 57 معنا ندارد".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала