جنجالی شدن دستفروشی افتخارآفرین کشتی ایران در اندیمشک +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / IRNA / کشتی فرنگی
کشتی فرنگی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی محسن مدهنی، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان ۲۰۱۷ جهان در رابطه با مشکلات مالی، وضعیت نابسامانش و ممانعت شهرداری اندیمشک از دستفروشی او با موجی از واکنش‌های کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، محسن مدهنی، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان ۲۰۱۷ جهان در وزن ۵۸ کیلوگرم که یکی از افتخارآفرینان و قهرمانان ملی ایران است. او ویدئویی از شرایط زندگی‌اش و تجربه تلخ حمایت نشدن از سوی مسئولین کشور ایران منتشر کرده است که سبب شده برای کسب درآمد و امرار و معاش به دستفروشی پیاز و سیب‌زمینی در کنار خیابان روی بیاورد. این ویدئو واکنش‌های گسترده کاربران را در صفحات اجتماعی به دنبال داشته است.

در این ویدئو، محسن مدهنی جوان ۲۰ ساله‌ افتخارآفرین، در حالیکه در گوشه‌ای از خیابان‌های اندیمشک در استان خوزستان دستفروشی می‌کند، می گوید که: «سال‌ها برای ورزش اندیمشک زحمت کشیدم و از درس، خانواده و دوستانم زدم تا پرچم کشورم را بالا ببرم؛ توانستم به یک جایی هم برسم. دست من به جایی نمی‌رسد و گردن من هم از مو باریک‌تر است. اما این در شان یک قهرمان کشتی نیست که بیاید و دستفروشی کند و بعد هم بساط او را جمع کنند.»

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف از بی‌تفاوتی فدارسیون کشتی ایران و سایر مسئولان به سرمایه‌های ملی، عنوان می‌کنند محسن مدهنی تنها قهرمان و مدال‌آور ایرانی نیست که به او بی‌توجهی شده است. این کاربران، از افراد زیادی نام می‌برند که خوش درخشیدند اما در نهایت به کاری چون دستفروش بسنده کردند تا بتوانند از پس مخارج زندگی‌شان برآیند.

کاربران فراوانی عنوان می‌کنند که از دیدن این ویدئو و وضعیت قهرمان کشورشان سخت متاثر شده‌اند و معتقدند که او همچنان برای ایران یک سرمایه و افتخار است‌. این کاربران بر این عقیده هستند که اگر هزینه‌هایی که برای فوتبال ایران می شود در سایر رشته‌های ورزشی نیز می‌شد، اکنون قهرمانان کشتی ما این چنین غم‌زده و بدون حامی رها نمی‌شدند و برخی نیز پناهنده نمی گشتند.

View this post on Instagram

A post shared by @majiid_bakrani

به دنبال انتشار این ویدئو، اشخاصی چون هومن توکلیان، وزیر کار در ایران، چهره های سرشناس کشتی، شهردار اندیمشک و بسیاری دیگر نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و برای حمایت از این قهرمان جوان گام برداشتند.

View this post on Instagram

A post shared by @majiid_bakrani

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала