واکنش ها به ترور محسن فخری زاده در شبکه های اجتماعی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش ها به ترور محسن فخری زاده در شبکه های اجتماعی
واکنش ها به ترور محسن فخری زاده در شبکه های اجتماعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از مقامات ایرانی و کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار پیام های مختلفی نسبت به ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی پیش رسانه ها از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داده بود.

در ادامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با انتشار بیانیه ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد که متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پی این حادثه برخی مقامات و کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار پیام های مختلف به ترور محسن فخری‌زاده واکنش نشان دادند.

 کامبیز مهدی زاده، مدیر طرح توسعه نوآوری‌ها و فناوری‌های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران در توئیتر خود نوشت: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است». اقدام تروریستی بزدلانه در ترور دانشمند برجسته "شهید محسن فخری‌زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران نشان داد مثلث ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان بدنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند. راهت جاودان...

​سیدمحمد حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران نیز با اشاره به این ترور نوشت: ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند ارشد هسته‌ای کشور که نتانیاهو نامش را ذکر کرده بود، بار دیگر عقده‌گشایی صهیونیستها نسبت به ج. ا. ایران و حمایت رؤسای جمهور آمریکا را ثابت کرد، دولت به جاى دم زدن از مذاکره ذلت‌بار از انتقام سخت سخن بگوید و گرنه این جنایات ادامه خواهد داشت.

​همچنین در شبکه های اجتماعی تصاویری از تجمع دانشجویان در مقابل شورای عالی امنیت ملی ایران با مطالبه انتقام سخت و واقعی از عاملان ترور محسن فخری‌زاده منتشر شده است.

​کاربری با نام عباس خسرواني نوشت: باز هم جمعه شد و قاسم ديگر داديم باز هم يك خبر تلخ به رهبر داديم روحت شاد بزرگ مرد.

​یکی از کاربران نیز با اشاره به این حادثه نوشت: ما این جمعه سیاه را فراموش نمیکنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала