موسوی: دست جنایتکار آمریکا و اسرائیل در این جنایت به وضوح دیده می شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / موسوی: دست جنایکار آمریکا و اسرائیل در این جنایت به وضوح دیده می شود
موسوی: دست جنایکار آمریکا و اسرائیل در این جنایت به وضوح دیده می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل ارتش ایران، ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این کشور را بشدت محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش ایران در پیامی، با تبریک و تسلیت شهادت محسن فخرزاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تصریح کرد: دست جنایکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود.

واکنش سفارت ایران در روسیه به ترور فخری زاده - اسپوتنیک ایران
واکنش سفارت ایران در روسیه به ترور فخری زاده

در پیام فرمانده کل ارتش ایران آمده است: شهادت دکتر محسن فخری زاده، این مدیر خدوم و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شهید پرور و جامعه علمی و دفاعی کشور و وزیر محترم دفاع تبریک و تسلیت عرض می کنم .

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه باز دارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

در ادامه پیام امیر سرلشکر  موسوی آمده است، دست جنایکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود و این اقدام زبونانه نزد ملت های آزاده جهان محکوم است. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت اعلام می دارد، حق انتقام از دشمنان در هر عرصه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

​پیش از این رجا نیوز در گزارشی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داده بود. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала