بیانیه وزارت دفاع ایران در پی ترور محسن فخری‌زاده

© Photo / Wikipedia.org / MrInfo2012بیانیه وزارت دفاع ایران در پی ترور محسن فخری‌زاده
بیانیه وزارت دفاع ایران در پی ترور محسن فخری‌زاده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع ایران در پی ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای درباره ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مشاور رهبر ایران: همچون صاعقه بر سر قاتلان شهید فخری زاده فرود خواهیم آمد - اسپوتنیک ایران
مشاور رهبر ایران: همچون صاعقه بر سر قاتلان شهید فخری زاده فرود خواهیم آمد

در این بیانیه آمده است: بعد از ظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در بخش پایانی بیانیه این وزارتخانه آمده است: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

پیشتر رجا نیوز در گزارشی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала