نبوغ و خلاقیت جنجالی جوان زابلی در افزایش عملکرد پراید +ویدئو

© Photo / IRNAبالاخره خط تولید پراید متوقف شد
بالاخره خط تولید پراید متوقف شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از یک جوان زابلی که عملکرد خودروی پراید را با خلاقیتش ارتقا داده است مورد توجه کاربران بسیاری در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران ویدئویی از یک جوان خوش ذوق اهل سیستان و بلوچستان به نام عمیدعلی میر را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد این جوان با استعداد توانسته است بدون هیچ امکاناتی عملکرد خودروی پراید را ارتقاء دهد و از این خودروی ساخت ایران که غالب ایرانی‌ها از آن به خاطر به روز نبودن، نداشتن کیفیت و امنیت کافی ناراضی هستند، یک خودروی متفاوت و آپشنال با امنیت بالا بسازد.
این جوان آپشن‌هایی چون دزگیر، فعال شدن آن و مقابله با سرقت، صفحه نمایش اعلام وضعیت‌های مختلف خودرو و همچنین زیبایی ظاهری را بر روی یک پراید فعال کرده است که کنترل این موارد از طریق گوشی هوشمند انجام می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

بسیاری از کاربران ضمن آروزی موفقیت برای این جوان با استعداد و خلاق، امیدوارند مسئولین ایرانی از جوانان با استعدادی همچون این جوان توانا حمایت جدی کنند و از استعدادهایشان برای پیشرفت کشور استفاده کنند. آنها عنوان می‌کنند مدیران پرادعای ایران خودرو، سایپا و کل افراد فعال در صنعت خودروسازی که جز به منافع خود نمی‌اندیشند باید این ویدئو را ببینند و شرمسار باشند که خودورهای بی‌کیفیت به مردم تحویل می‌دهند.

کاربران با بیان اینکه باید با این جوان قرارداد طراحی هوشمندسازی تولیدات داخل امضاء شود، عنوان می‌کنند چقدر زیبا می‌شد اگر تمام کارگاه‌های مکانیکی و تعمیراتی در ایران پر از چنین جوان‌های با استعداد، خلاق، پر توان و علاقمند به کار باشد، این جوانان باید شناسایی و حمایت شوند.

View this post on Instagram

A post shared by @amin_shi20

جمعی از کاربران اما عنوان می‌کنند کار این جوان خارق‌العاده و معجزه نیست و خود شرکت‌های خودروسازی هم می‌توانند آن را انجام دهند ولی از آنجایی که بازار خودروسازی در ایران بازار رقابتی نیست و انحصاری خودشان است نیازی نمی‌بینند برای بهتر شدن و ارتقا دادن خودروها کاری انجام دهند و این موضوع جای تاسف دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала