سرلشکر باقری: انتقام سختی در انتظارشان است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرلشکر باقری: انتقام سختی در انتظارشان است
سرلشکر باقری: انتقام سختی در انتظارشان است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با انتشار پیامی به ترورمحسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در پی ترور محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت وی، گفت: گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

واکنش ظریف به ترور محسن فخری‌زاده - اسپوتنیک ایران
واکنش ظریف به ترور محسن فخری‌زاده

در پیام وی آمده است: شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و  توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند. ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم  بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران ایشان  و خانواده گرانقدر آن شهید؛  اطمینان می دهیم تا تعقیب و مجازات عاملان این ترور شهید محسن فخری زاده از پای نخواهیم نشست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала