آخرین سخنان مارادونا قبل از مرگ

© REUTERS / Michaela Rehleآخرین سخنان مارادونا قبل از مرگ
آخرین سخنان مارادونا قبل از مرگ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آخرین جمله ای که دیگو مارادونا ، فوتبالیست افسانه ای دوران گذشته و مربی تیم ملی آرژانتین قبل از مرگ به زبان آورد، اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی Todo noticias ، این فوتبالیست نامدار دوران گذشته قبل از مرگ در مورد وضع سلامتی خود صحبت کرد.

مارادونا در آستانه از دنیا رفتن به همراه برادرزاده اش جانی اسپوزیتو که  روانشناس و پرستار است، در خانه بود. او بعد از صبحانه گفت: "حالم خوب نیست" و به اتاقش رفت تا دراز بکشد.

پزشکان با فوریت های پزشکی تماس گرفتند اما وقتی آمبولانس آمد ، مارادونا دیگر نمی توانست نفس بکشد. پزشکان او را لوله گذاری کرده  و تلاش کردند تنفس مارادونا را احیا کنند ، اما موفق به نجات این اسطوره فوتبال جهان نشدند.

سراسر بوینس آیرس به احترام مارادونا به رنگ پرچم آرژانتین درآمد   - اسپوتنیک ایران
سراسر بوینس آیرس به احترام مارادونا به رنگ پرچم آرژانتین درآمد

پیش از این گزارش شده بود که فوتبالیست ایتالیایی ، دیگو سیناگرا ، پسر دیگو مارادونا ، تحت مراقبت های ویژه است. سیناگرا 34 ساله که دجار عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کرونا است ، در روی تخت بیمارستان از خبر مرگ پدرش آگاه شد.

مارادونا  که دیروز درگذشت، ۶۰ سال سن داشت. او ۳۰ ام اکتبر امسال به یکی از بیمارستانهای محل زندگی اش برای معاینات پزشکی رفت اما دیرتر اعلام شد که عمل جراحی مغز روی او انجام شده است.

مارادونا ۱۲ نوامبر از بیمارستان مرخص شده بود.

​رئیس جمهور آرژانتین به دنبال درگذشت اسطوره فوتبال جهان سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و ستاره دهه هشتاد میلادی به‌شمار می‌رفت و همواره شماری از بازیکنان و مربیان سرشناس، کارشناسان، مجلات تخصصی فوتبال و نیز هواداران این رشته ورزشی، او را برترین بازیکن تمام ادوار فوتبال می‌دانند. وی در سال 1986 میلادی به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала