قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه
قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ممکن است ایالات متحده آمریکا وزارت دفاع روسیه ، تعدادی از شرکتهای دفاعی و صنایع غیرنظامی ، یکی از موسسات مرتبط با دفتر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و مرکز پزشکی قانونی استان نیژنی نوگورودروسیه را تحریم کند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش نویس لیست تحریم ها ، که توسط دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی آمریکا تهیه می شود ، حاکی از این نکته است.  

اقدامات جدید مربوط به محدودیت هایی است که طبق پیش نویس می خواهند علیه 89 شرکت چینی در حال همکاری با ارتش و 28 سازمان  صنایع هواپیمایی ، فضایی و هسته ای ، ساخت ابزار و موتور و همچنین مراکز علمی اعمال کنند.

 انتقاد سفیر روسیه در آمریکا به تحریم های واشنگتن علیه سه شرکت روسی  - اسپوتنیک ایران
انتقاد سفیر روسیه در آمریکا به تحریم های واشنگتن علیه سه شرکت روسی

این لیست تحریمی ممکن است شامل موسسات وابسته به شرکت دولتی روس اتم نیز باشد  که در ایجاد سلاح های پیشرفته مشارکت داشته اند و همچنین  دو شرکت آژانس فضایی روسیه و همچنین تولید کنندگان هلی کوپتر و موتور هواپیما ، سازندگان و تأمین کنندگان مواد هواپیمایی و سیستم های مدیریت ترافیک هوایی را در بر بگیرد.

به گفته یک منبع مطلع ، در صورت تصویب این تحریم ها ، شرکت های آمریکایی برای ادامه روابط  با شرکت های روسی نیاز به گرفتن مجوز ویژه خواهند داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала