نبنزیا: با وجود حمایت‌های غرب از تروریستها در سوریه، روسیه به مبارزه با آنها ادامه می‌دهد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: با وجود حمایت‌های غرب از تروریستها در سوریه، روسیه به مبارزه با آنها ادامه می‌دهد
نبنزیا: با وجود حمایت‌های غرب از تروریستها در سوریه، روسیه به مبارزه با آنها ادامه می‌دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با اشاره به درخواست کشورهای غربی برای آتش بس با تروریست‌ها در سوریه، از ادامه مبارزه روسیه با آنها خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت، روسیه علی رغم درخواست کشورهای غربی برای برقراری آتش بس با آنها، به مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

وی گفت: "علیرغم تلاش نمایندگان غربی برای محافظت از شبه نظامیان با درخواست آتش بس با آنها، اقدامات ضد تروریسم ادامه خواهد یافت. ما اجازه تغییر نام تجاری تروریست ها را نمی دهیم."

وی خاطرنشان كرد كه اطلاعات در مورد بودجه گسترده توسط برخی از کشورهای غربی در مورد اقدامات رسانه ای حامیان سرنگونی قهری دولت قانونی سوریه علنی شد.

وی گفت: "همه ما این فیلم های ترسناک و غیرانسانی را دیده ایم كه ظاهراً با پول حامیان مالی خارجی ساخته شده است."

 درگیری مسلحانه در سوریه از سال 2011 ادامه دارد. در پایان سال 2017، پیروزی بر گروه تروریستی "دولت اسلامی" در سوریه و عراق اعلام شد. در برخی مناطق کشورها ، عملیات پاکسازی از مزدوران ادامه دارد. در حال حاضر، یک توافق سیاسی، احیای سوریه و بازگشت پناهندگان در پیش زمینه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала