فروش اسکلت دام به علت گرانی مرغ و گوشت در آبادان +ویدئو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران
اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از فروش اسکلت دام به صورت غیرمجاز در وانتی در سطح شهر آبادان با واکنش‌های انتقادی کاربران به گرانی‌های اخیر در ایران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئویی از سطح شهر آبادان گرفته شده است که به سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شود و بسیار مورد انتقاد کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است. در این ویدئو یک وانت پر از استتخوان دام مشاهده می‌شود که حتی ذره‌ای گوشت روی این اسکلت‌ها نیست و فروشنده‌ آنها را به قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان می‌فروشد، مردم زیادی نیز برای خرید این استخوان‌ها به دور وانت جمع شده‌اند.

علاوه بر اینکه شهروندی که این ویدئو را ضبط و منتشر کرده است دلیل این اتفاق و ازدحام مردم را گرانی و افزایش قیمت مرغ و گوشت عنوان می‌کند، کاربران فراوانی نسبت به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و معتقدند گرانی‌های اخیر قدرت خرید بسیاری از مردم را گرفته است و به همین دلیل برخی به خرید اسکلت مرغ و گوسفند روی آورده‌اند. این کاربران ضمن اینکه از شرایط اقتصادی حاکم در ایران گلایه می‌کنند عنوان می‌کنند هر روز اتفاق تازه‌ای در کشور رخ می‌دهد گویی که این کشور مدیریت نمی‌شود، اما فسادهای کلان، رانت‌خواری‌ها، اختلاس و دزدی‌ها، احتکار و گرانی‌ها را چه کسانی باید مورد بررسی قرار دهند و مردم ایران تا چه زمانی باید در چنین شرایط معیشتی دشوار روزگار بگذرانند؟!

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

رضا غریب‌زاده رئیس اتحادیه قصابان شهرستان آبادان نیز در این رابطه گفت: «متاسفانه مشاهده شده که برخی با وانت اقدام به فروش استخوان دام در سطح شهر می‌کنند که اقدام آنان غیرمجاز است و این فروشندگان که به صورت وانتی اقدام به فروش استخوان می‌کنند تحت نظارت هیچ ارگانی نیستند و اقدام آنان کاملا غیربهداشتی است و متاسفانه اصلا مشخص نیست که استخوان‌های این فروشندگان وانتی ذبح شرعی شده‌اند یا خیر. وی افزود، در صورت مشاهده این فروشندگان با آنان برخورد قانونی می‌شود.»

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала