حضور کارمندان دولت در سرکار در استان های قرمز ایران به حداقل می رسد + ویدئو

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoحضور کارمندان دولت در سرکار در استان های قرمز ایران به حداقل می رسد + ویدئو
حضور کارمندان دولت در سرکار در استان های قرمز ایران به حداقل می رسد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اجازه داد حضور کارمندان دولت در سرکار در استان های قرمز به حداقل خود برسد.

به گزارش اسپوتنیک رییس جمهوری بایران ا اشاره به جلسه شب گذشته با روسای کمیته‌های کرونا، گفت: در این جلسه گفته شد تراکمی که در ساعتی از  روز مثل صبح، ظهر و عصر وجود دارد و کارمندان باعث تراکم در بحث حمل و نقل شده اند، تصمیمی گرفته شد که این تصمیم از شنبه هفته بعد مصوب و اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همه وزرا دستور داده خواهد شد این یک سوم کارمندان که در نقاط قرمز گفته شده، سر کار بروند، اگر حضور آنان برای هفته آینده ضرورت ندارد مجازند هر مقدار که ضرورت دارد سر کار بروند.

روحانی خاطرنشان کرد: ادارات می‌توانند حضور نیروها را کاهش دهند و از یک سوم به یک چهارم یا یک پنجم برسانند و هر مقداری که ضرورت دارد هفته آینده سر کار بروند. 

​وی افزود:  اگر حضور کارمندان ضرورت ندارد،  هر چه تعداد کارکنان کمتر شود باعث خلوت‌تر شدن خیابان‌ها و کمتر شدن ترافیک در اتوبوس‌ها و مترو خواهد شد بنابراین به حداقل ضروری کارمندان اکتفا کنند.

رییس دولت ایران گفت: بقیه بخش‌هایی که ضرورت ندارد را تعطیل کنند چون برای ما بسیار مهم است که در پایان این هفته به شرایط بسیار مناسبی برای صحت مردم دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: وقتی شرایط عادی شد مردم راحت‌تر می‌توانند به فعالیت های خود بپردازند و در آن زمان خدماتی که کمتر ارائه شده را جبران کنند؛ البته این بحث من مربوط به غیر از خدمات ضروری است و خدمات ضروری مانند آب، برق، گاز، شهرداری و بهداشت و درمان شرایط متفاوت است که قبلا هم اعلام شده است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала