تردید فوربس در میزان ثروت ایلان ماسک

© AP Photo / Susan Walshتردید فوربس در میزان ثروت ایلان ماسک
تردید فوربس در میزان ثروت ایلان ماسک  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فوربس اعلام نمود که ایلان ماسک بنیانگذار تسلا دومین فرد ثروتمند کره زمین نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده در فوربس، این نشریه رتبه بندی افراد ثروتمند را که روز قبل توسط آژانس بلومبرگ منتشر شده زیر سوال برد. در گزارش بلومبرگ امده بود که ایلان ماسک، حتی بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت را دور زده و در رده بندی ثروتمند ترین افراد جهان مقام دوم را بدست آورد.

مدیر امازون - اسپوتنیک ایران
ثروتمندترین ساکنان جهان از نگاه فوربس

اما فوربس می گوید که ماسک در حال حاضر 126.8 میلیارد دلار دارایی دارد و در این شاخص از مدیر عامل آمازون جف بزوس (182.6 میلیارد دلار) و مدیر عامل گروه شرکت های LVMH برنارد آرنو با 140.6 میلیارد دلار پایین تر است.

از سوی دیگر ایلان ماسک در ماه ژوئن گفت که به اندازه سرمایه خود اهمیتی نمی دهد. وی گفت: "عدد سرمایه دائماً در حال افزایش یا کاهش هستند. در واقع برای من تنها ایجاد محصولات عالی که مردم دوست دارند بسیار مهم است."

گفتنی است، بازار جهانی کالاهای لوکس به شدت تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است، اما گروه شرکت های لویی ویتون دو ماه گذشته گزارش داد که این صنعت شروع به بهبودی کرده است. پس از این اطلاعیه، سهام این گروه شش درصد افزایش یافت و ثروت برنارد آرنو مدیر عامل این شرکت به 122 میلیارد دلار افزایش یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала