اهدا زمینی به سرپرست خانوار پس از تخریب آلونک آنها +عکس، ویدئو

© Photo / Soheil Ghanbarzadehوجود آب فراروان و زمین مرغوب باعث کشت شالی و تولید برنج در طبس شده است
وجود آب فراروان و زمین مرغوب باعث کشت شالی و تولید برنج در طبس شده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش‌های کاربران و بازتاب خبر تخریب خانه یک سرپرست خانوار در بندرعباس با اهدای زمینی پس از این اتفاق، دو چندان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی تخریب آلونک محقر زنی سرپرست خانوار در محله‌ی فقیرنشین بندرعباس که خودسوزی او را در خرابه‌های خانه‌اش به دنبال داشت با بازتاب‌های بسیاری در فضای همراه شده است. اما پس از انتشار خبر دلجویی شهرداری بندرعباس از او، پرداخت تمام هزینه‌های درمان و اهدای زمینی با هماهنگی وزارت مسکن به طیبه رمضان‌زاده، این واکنش‌ها بسیار گسترده‌تر شده است و بسیار کاربران را خشمگین کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

کاربران رفتار ظالمانه با طیبه رمضان‌زاده و خانواده‌ی او را محکوم می‌کنند و عنوان می‌کنند وقتی خانه مسئولان بلندپایه در بهترین مناطق تهران باشد چگونه درکی از زندگی سخت مردم در آلونک‌های حاشیه‌نشینان داشته باشند؟! آیا خانه این زن سرپرست خانوار غیر قانونی‌تر از خانه آقازاده‌ای است که در دل کوه و جنگل با هزار دوز و کلک و رانت ساخته شده است؟!

باستی‌هیلز‌های بدون مجوز در حال توسعه و زاغه‌های کرمانشاه و بندرعباس در حال تخریب‌اند، آیا اینها حتماً باید از دنیا بروند یا خودسوزی کنند تا صدای تظلم خواهی‌شان شنیده شود. برخی نیز با کنایه عنوان می‌کنند مگر نه اینکه مسئولان عزیز می‌گفتند مستاجر‌ها برای تحویل خانه در دوره کرونا اجباری ندارند، تقاضا داریم خراب کردن آلونک‌های بیست‌ متر مربعی روی سر خانواده‌های بی‌سرپرست رو لااقل برای بعد از کرونا بگذارند.

این کاربران همچنین عنوان می‌کنند چگونه است که بخاطر فیلمبرداری از دیوار کاخ‌های باستی‌هیلز زمین و زمان را بهم می‌دوزند، اما صدای ضجه‌های مستضعفان را هنگام خراب کردن دیوار آلونک‌شان را نمی‌شنوند؟! برخی هم به اینکه هنوز فیلمبردار ویدئوی تخریب این آلونک دستگیر نشده است طعنه می‌زنند و آن را کم کاری مسئولین عنوان می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала