مذاکرات ایران با چین برای راه اندازی یک شرکت لاستیک سازی در خوزستان

© Depositphotos.com / JaneUKمذاکرات ایران با چین برای راه اندازی یک شرکت لاستیک سازی در خوزستان
مذاکرات ایران با  چین برای راه اندازی یک شرکت لاستیک سازی در خوزستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سهراب گیلانی، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد مذاکراتی با کشور چین در حال انجام است و اگر شرکت لاستیک‌سازی گتوند را راه‌اندازی کنیم، بالغ‌بر دو هزار نفر در این شرکت شاغل می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، سهراب گیلانی گفت: مذاکراتی با کشور چین در حال انجام است و توافقاتی نیز صورت گرفته شد که اگر بتوانیم کارخانه تایر را راه‌اندازی کنیم، بالغ‌ بر دو هزار نفر در این کارخانه شاغل خواهد شد که به عنوان یک انقلاب صنعتی انجام خواهد شد و یک خدمت بزرگ برای منطقه به شمار می‌رود.

نماینده مردم شوشتر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و فعالین اجتماعی، اظهار داشت : توسعه و تقویت شهرهای شوشتر و گتوند در راستای صنعتی شدن این دو شهر در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در حال انجام است.

تکذیب توقف مذاکرات ایران و چین تا اعلام نتیجه انتخابات آمریکا  - اسپوتنیک ایران
تکذیب توقف مذاکرات ایران و چین تا اعلام نتیجه انتخابات آمریکا

وی افزود: با اقدامات انجام شده در شرکت کشت و صنعت امام و شرکت ام دی اف، افزایش ۲۰۰ درصد با همکاری شرکت‌های جانبی دیگر خواهیم داشت.

گیلانی در خصوص شرکت کاغذسازی بیان کرد: این شرکت بعد از ۲۳ سال بازگشایی شد که کارهای لازم و تعمیرات برای آن در حال انجام است که در چهار ماه آینده تمام و بیش از ۱۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار می‌شوند.

وی افزود: همچنین در پادگان شهید باقبانی که تبدیل به یک صنعت کشاورزی شده و در حال اتمام است، نزدیک به ۱۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

شهرهای شوشتر و گتوند هر دو در استان خوزستان قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала