بازگشت گروه رقص با مردگان با پیغامی جدید +ویدئو

© AP PhotoЕврейские паломники-хасиды на контрольно-пропускном пункте Новая Гута, Беларусь
Еврейские паломники-хасиды на контрольно-пропускном пункте Новая Гута, Беларусь  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه معروف تشییع جنازه آفریقایی با یک پیام جدید در رابطه با کرونا به فضای مجازی بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه در فضای مجازی دست به دست می‌شود که توسط گروه معروف تشییع جنازه آفریقایی به نام رقص تابوت که تشییع را با رقص و پایکوبی برگزار می‌کنند ضبط شده است و برای مردم سراسر جهان در این روزهای کرونایی حامل یک پیام است: «ماسک بزنید وگرنه نوبت شماست.»

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers)

این گروه در حالی که برای تشییع جنازه آماده می‌شوند لحظه‌ای توقف می‌کنند و عنوان می‌کنند برای محافظت از جان خود ماسک بزنید وگرنه نوبت تشییع جنازه شما می‌شود و با شما رقص و پایکوبی می‌کنیم.

View this post on Instagram

A post shared by @jalebangiizz2020

بسیاری از کاربران این پیام و نحوه‌ی عنوان آن را بسیار جالب و تاثیرگذار می‌دانند و معتقدند در این شرایط کرونایی اگر فردی از زدن ماسک خودداری کند در نهایت مرگ خود را تضمین کرده است. آنها همچنین عنوان می‌کنند نحوه تشییع جنازه متفاوت این گروه آفریقایی را می‌پسندند و معتقدند زمان زیادی طول نمی‌کشد که این گروه طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Mim (@laughterwolf9)

جمعی از کاربران معتقدند پیغام این گروه حقیقتی‌ست غیرقابل انکار که مردم باید به آن توجه کنند تا سلامتی خود و اطرافیانشان را به خطر نیندازند. این کاربران این نمونه از تاکید بر استفاده از ماسک را برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس را موثرتر از هر توصیه‌ای که تاکنون در این زمینه شده بود می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала