ادعای ترامپ در مورد صرف میلیون‌ها دلار برای تبلیغ علیه وی از سوی شرکت‌های دارویی

© REUTERS / Carlos Barriaادعای ترامپ در مورد صرف میلیون‌ها دلار برای تبلیغ علیه وی از سوی شرکت‌های دارویی
ادعای ترامپ در مورد صرف میلیون‌ها دلار برای تبلیغ علیه وی از سوی شرکت‌های دارویی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده شرکت داروسازی سازنده واکسن کرونا را به پنهان کاری برای تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی بی اس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در یک نشست خبری ادعا کرد که شرکت‌های داروسازی آمریکا به دلیل مخالفت با سیاست‌هایش در انتخابات ریاست جمهوری اخیر علیه وی اقدام کرده‌اند.

وی در یک از نشست‌ خبری‌، در مورد اعلام دیرهنگام کشف واکسن کرونا توسط شرکت فایزر گفت: " آنها اخبار اولیه کشف واکسن را درست بعد از انتخابات اعلام کردند چون من قوانینی وضع برای کاهش قیمت داروها تدوین کرده بودم. آنها منتظر ماندند تا بعد از انتخابات کشف واکسن را اعلام کنند."

وی افزود: " در جریان مبارزات انتخاباتی، شرکت‌های داروسازی بزرگ میلیون‌ها دلار برای تبلیغات منفی علیه من هزینه کردند و البته من در این انتخابات پیروز شدم و من این را ثابت می‌کنم. تقریباً 74 میلیون رأی کسب کردم."

خاطرنشان می‌شود که شرکت داروسازی فایزر پس از اعلام کشف واکسن کرونا،از سوی دونالد ترامپ متهم به پنهان‌کاری در این زمینه به‌منظور تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات به نفع جو بایدن شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала