واکنش مختار به انتشار عکس‌های عجیب و غیر واقعی از او +ویدئو، عکس

CC0 / / حذف بخش جنجالی از اینستاگرام
حذف بخش جنجالی از اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صدای مختار سریال مختارنامه نیز از انتشار عکس‌های غیرواقعی درآمد!

به گزارش اسپوتنیک، فریبرز عرب‌نیا، بازیگر ایرانی که بیشتر او را با شخصیت مختار در سریال مختارنامه می شناسیم، نسبت به پخش و انتشار عکس‌های غیرواقعی از او در شبکه‌های مجازی واکنش نشان داد.

ماجرا از این قرار است که به تازگی تصویری عجیب از تغییر چهره فریبرز عرب نیا با موهای بلند و گریمی متفاوت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که غیرواقعی است و با نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.
انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی باعث ناراحتی فریبرز عرب نیا شده است. 

فریبرز عرب نیا در واکنش به این عکس خطاب به هواداران عنوان کرده است که به خود می بالم که چنین هوادارانی دارم که این بازی‌های ابلهانه را باور ندارند چرا که دور کثافت مگس جمع می شود نه عقاب. بازیگر نقش مختار برای افرادی که این شایعات را برای او با وجود شش سال دوری از صحنه منتشر کردند، آگاهی و مسائل مهمتر آرزو کرده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که بازیگر نقش مختار بسیار با شخصیت است و واکنش هر انسان با شخصیت نسبت به شایعات به همین شکل است. عده‌ای از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که احتمالا کار ابن مرجانه بوده است و مختار باید دوباره شورش کند.

عده ای از کاربران نیز از خطاب به فریبرز عرب نیا عنوان کردند که از ته قلب دوستش دارند و برای او آرزوی بهترین ها را دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала