ترامپ پیروزی بایدن را قبول کرد اما آنرا تقلبی خواند

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ پیروزی بایدن را قبول کرد اما آنرا تقلبی خواند
ترامپ پیروزی بایدن را قبول کرد اما  آنرا تقلبی خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ بطور ناگهانی پیروزی بایدن را قبول کرد اما مطمئن است که این موفقیت بدون تعدادی از جعل کاری ها و موارد نقض قانون حاصل نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فعلی آمریکا  قصد ندارد سمت خود را در کاخ سفید بدون دعاوی قضایی تحویل  دهد. دادگاه ها تا به حال دوازده دادخواست تیم ترامپ را رد کرده اند  اما وکلا ی وی در حال تهیه دادخواست های جدید دیگری هستند. مقامات آمریکا از این وضعیت عصبی هستند ، آنها انتخابات فعلی را ضربه ای به اعتبار ایالات متحده می دانند.

حتی خویشاوندان و نزدیکترین همکاران ترامپ با این استدلال که اوضاع متشنج فعلی به نفع دشمنان خارجی آمریکا است ، تلاش می کنند وی را به پذیرش نتایج انتخابات متقاعد کنند. در پاسخ ، ترامپ بی ادبانه شوخی کرده و حتی جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق را یکی از احمق ترین افراد در دولت خود می خواند. مقامات ایالات متحده از تکرار اوضاع گذشته در رابطه با بوش و گور در سال 2000 می ترسند و به ترامپ توصیه می کنند که از قدرت کنار برود.

ترامپ رئیس سازمان امنیت سایبری آمریکا را برکنار کرد - اسپوتنیک ایران
ترامپ رئیس سازمان امنیت سایبری آمریکا را برکنار کرد

دادگاه عالی پنسیلوانیا دادخواست ستاد مرکزی ترامپ درباره بازشماری نزدیک به ده هزار رای پستی را رد كرده بود.

انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. طبق اطلاعات اولیه ، بایدن پیروز شده و بزرگترین رسانه های آمریکایی این خبر را اعلام کردند  اما  با این حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی  ادعا می کند که انتخابات هنوز به پایان نرسیده است. تعدادی از رهبران کشورهای گوناگون جهان پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا را تبریک گفته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала