ماجرای کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و دریافت ارز دولتی

© Photo / IRNAماجرای کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و دریافت ارز دولتی
ماجرای کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و دریافت ارز دولتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرهاد مجیدی اعلام داشت که از عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران به دادگاه شکایت خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، احمد امیرآبادی فراهانی، ‏‏‏نماینده مردم استان قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران در توئیتی مدعی شد که فرهاد مجیدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت: پیشنهاد کوپنی شدن کالاهای اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولا با مخالفت دولتی‌ها مواجه شده چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمی رسد. آقای فرهاد مجیدی فوتبالیست مشهور ۹بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.

فرهاد مجیدی در واکنش به این موضوع با انتشار یک پست اینستاگرامی نوشت: دروغ می‌گویند تا وایرال بشوند. آدرس غلط می‌دهند تا برای اندکی شهرت، مردم را مقابل دزدی‌ها و اختلاس‌ها فریب بدهند. البته ما در اطراف فوتبال و استقلال با این بی‌اخلاقی‌ها آشنا هستیم و اگر نظارتی بود، با مدیران حقه‌بازی که حالا تمام دروغ‌هایشان ثابت شده، برخورد قاطعانه می‌کردند. وقتی جریمه دروغگویی در مملکت ما ارزان و پاداش صداقت ناچیز شده است، نماینده مجلس هم به خودش اجازه می‌دهد که هر ادعای بی‌اساسی را مطرح کند. هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت بازرگانی نداشته‌ام، هرگز حتی یک ریال (دلار) ارز دولتی نگرفته‌ام و علیه این فرد اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.

پس از انتشار این پست اینستاگرامی، ‏‏‏نماینده مردم استان قم در مجلس در توئیت دیگری نوشت: آقای فرهاد مجیدی نسبت به خبر ارز ۴۲۰۰ تومانی در واکنشی عجولانه تکذیب و تهدید به شکایت کردند. حال بفرمایند علت مراجعه ایشان در تاریخ‌های ۲۸و۳۱ تیرماه ۹۹ به دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت چه بوده؟ تا بقیه مطالب و اسناد را پس از شکایت ایشان به دادگاه ارائه نمایم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала