تبریک تولد خانم بازیگر به آقای رئیس جمهور +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علی لاریجانی و حسن روحانی
علی لاریجانی و حسن روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیوشا ضیغمی هنرپیشه ایرانی روز تولد حسن روحانی را با یک روز تاخیر تبریک گفت که این پیام تبریک مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، نیوشا ضیغمی هنرپیشه ایرانی در صفحه اینستاگرامش خطاب به رئیس جمهور وقت ایران، حسن روحانی نوشت: «جناب آقای روحانی سلام، تولدتان با یک روز تاخیر مبارک، خواستم بگویم ما همه نگران آینده فرزندان‌مان، خودمان و سرزمین‌مان هستیم. به حرمت تمام کسانی که همراهتان بودند تا نماینده مردم باشید کاری بکنید! یا حق.»

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers)

بسیاری از کاربران از این پیام تبریک به تندی انتقاد کردند و عنوان می‌کنند سلبریتی‌هایی چون نیوشا ضیغمی در این اوضاع به شدت وخیم اقتصادی نمک بر زخم مردم می‌پاشند و تولد روحانی را تبریک می‌گویند. این کاربران معتقدند امثال این افراد باید به خاطر حمایت از دولت نیرنگ و فریب از درگاه ملت شریف ایران و خدای متعال استغفار نمایند.

برخی از کابران با کنایه عنوان می‌کنند آقای رئیس جمهور هم به سرعت پاسخ می‌دهد و کاری برای همه ما خواهد کرد اما اگر اکنون هیچ کاری انجام ندهد در حق همه‌ی مردم ایران لطف کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by خبر ۲۴ (@24news.ir)

برخی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند با اوضاعی که آقای رئیس جمهور تدارک دیده است هیچکس حاضر نیست روز تولدشان را تبریک بگوید و این موضوع را می‌توان از اوضاع روحی و معیشتی مردم فهمید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала